Igår (2 Juli 2010)

Igår var vi som sagt några stycken som satt hemma hos Sean och kollade på kvartsfinalen mellan Uruguay och Ghana. Vi alla höll på Ghana, jag lovar er att ni kommer märka det om ni trycker på play och kollar på videon.
Hahah: De här e VM, De här e VM (Sean)
Fett synd och helt sjukt om man tänker efter... Ghana var bara en spark ifrån en historisk semifinal!

Förutom Ghanas förlust så var dagen och kvällen riktigt nice!
Min kusse David hade bilen så vi var i Danderyd på bara några minuter. Innan vi drog till Sean så köpte vi lite gott som vi smaskade i oss under matchen.. Eller vi och vi, det var faktiskt David som köpte det haha.

Gårdagens händelse:
När David skulle köra ut från parkeringen så startade inte bilen.
Det första jag tänkte var, neeej.. I don't need this shit today haha.
Han blev också lite nervös såg jag på honom men han försökte leka cool hahah. Han testade starta bilden flera gånger och tillslut, efter flera försök så funkade det! Och gissa vad problemet var...

Det var inte något fel på bilen utan så orutinerad som David är så hade han ena handen på ratten samtidigt som han försökte starta bilen. Det klart det funkar att starta en bil samtidigt som man har ena handen på ratten men David drog på ratten och försökte samtidigt vrida på nyckel. Hahah och det funkar inte då för bilen får för sig att man på något sätt försöker stjäla den. Så det var gårdagens händelse! Inte värsta grejen men ändå en rätt så kul grej med tanke på att jag satt där helt stressad och David som försökte leka lugn när jag vet att hans puls dunkade i 160 haha. Jag kunde också så klart skriva att Gyans straffmiss i den absolut sista minuten var gårdagens händelse men jag försöker att inte påminna mig om den matchen. Jag vill glömma den fan...

Macho Man David!


Enkelt...

Kommentarer
» Anonym

Haha skön.



Men sluta spänn dig på foton hela tiden hahaha ser så sjukt ut. Eller du kanske går runt o blåser upp dig hela tiden:D?

2010-07-03 // 21:04:57
» Anonym

Röda kicks är bara för mumsigt på killar! :O

2010-07-03 // 22:59:44
» ss

varför är du ful? du är också sliskig bara så du vet ! allt annat är okej

2010-07-03 // 23:15:50
» Anonym

shit seriöst sluta klaga idioter snacka om avensjuka ;)

2010-07-04 // 00:43:55
» Anonym

ellerhur... håller med dig ovanför

2010-07-04 // 00:53:48
» Anonym

Kan du lägga upp en bild på Sean.

Vill bara se vem det är med tanke på att jag känner igen rösten så mycket.

2010-07-04 // 02:43:53
» En person som vågar säga mitt namn -.-

Hej Bryan, var du igår i Rålamhovsparken? Elr lite längre bort. Jag såg dig, ville ta bild med dig men jag vågade inte fråga. Du hade blå shorts, sen det var en fotograf som tog bilder på er? :)/ Kate

2010-07-04 // 05:58:50
URL: http://allwaysmusic.blogg.se/
» D;

Besök min blogg & kommentera :)

2010-07-04 // 12:24:55
URL: http://deisi.blogg.se/
» Anonym

omg bryyann ronaldo har blivit en pappa till en nyfödd pojkeeeeee:D:D:D:D:D:D:D

2010-07-04 // 16:26:17
» Anonym

HAHAH KILLAR EEE SÅÅÅÅ SKÖNAA:d HAHAHAH

2010-07-04 // 16:28:17
» BS

fan blir fortfarande lack när jag ser videon :P jävla fuskare är uruguay

2010-07-04 // 19:29:33
» yaaaaaaa diiiiiig

faaan vaaad lika ni är

2010-07-04 // 20:11:14
» Soma

Skulle verkligen vilja vara med där och titta, skulle nog skratta arslet av mig haha!

2010-07-04 // 21:29:32
URL: http://somababamiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback