Iphone 4

Jag tror inte ni förstår hur glad jag blev när min syrra skrev det till mig.
Fyfan vad nice! Jag längtar som fan tills jag får den, problemet är att jag inte har tålamodet att vänta haha, vill ha den nu nu nu. Men jag får hålla ut med min vivaz så länge, min Iphone kommer jag få om typ exakt en månad då min mamma ska åka och hälsa på syrran i London.

Jag har alltid velat ha en iPhone men har inte köpt en eftersom man inte kunnat ha comviq.
Eller jo om man låser upp den och sånt skit men jag pallar inte med sånt för man får ändå inte tillgång till surfning och applikationer på samma sätt som telenor/telia.
Just därför är jag extra glad nu, jag kommer få den senaste Iphone 4 och med den kan man ha comviq utan att låsa upp eftersom Tele2 har inlett ett samarbete med Apple.

Så fort jag får min Iphone är det hej då med min vivaz haha.
De senaste dagarna jag har varit inne på youtube har jag sökt på iPhone 4 för att veta mer om den.
Nu vet jag faktiskt det mesta om den och alla förbättringar.
Den filmar också i HD precis som vivaz bara att iPhones HD är mycket bättre än Vivaz.
Iphone 4 är precis som de säger den bästa mobilen ute på marknaden.
Min syrra sa till mig att hon köpte en 32gb så jag kommer spikat att använda det som mp3 också haha.
Kan lägga in så många låtar jag vill utan att ens tänka på hur mycket minne jag har kvar.
Fan vad göööööttt!! Hej då till min iPod touch också hahah.

Jag tänker bjuda er på några videos som ni måste se! Det här helt sjukt hur grym iPhone 4 är.
Jag gillar att man kan redigera sina videoklipp direkt i mobilen med appen iMovie.
Ahh, jag ska inte snacka så mycket mer utan klicka på play och kolla på alla tre videos..

Spola fram till minut 52 så får ni se hur grym kameran, videokameran och redigerings appen är!
Fan vad jag längtar, jag får hålla ut en månaaad.. Bara en månad, kom igen bryan du klarar dig :P
Btw, ska några av mina läsare köpa iPhone 4? I sånna fall kan vi ringa videosamtal till varandra (Face time), helt gratis haha, man ringer genom sitt trådlösa nätvärk som man har hemma :D

Kommentarer
» Anonym

ska ha en ny mobil iaf, men vet inte vilken :D kanske blir det en iphone 4 :P<3

2010-07-27 // 18:50:51
» musse

jag ska köpa en iphone 4! ska köpa den från halebop fast den kommer inte ut förens den 30:de :d asgött!

2010-07-27 // 18:52:42
» Riyana

Jag ska köpa en iphone 4 från tele2 :)

2010-07-27 // 20:59:45
» Anonym

SERIÖST SKÄMS DU INTE ÖVER DIN SYRRA KOLLA VILKA BILDER HON TAR!? OM JAG TOG SÅDANA BILDER MIN BROR SKULLE HA MISSHANDLAT SÖNDER MIG, DRIVERU?

2010-07-28 // 02:36:43
» Anonym

vilken tur att han inte e muslim som du do

2010-07-28 // 03:04:40
» Mary

Oj är din syster typ en utviknings modell? Ser ut så....

2010-07-28 // 12:37:16
» Anonym

Varför ska han skämmas över henne? Hon är vuxen, snygg och hon kan la ta hand om sig själv eller? Idioter. Snygg är hon dessutom.

2010-07-28 // 13:10:29
» Anonym

En fråga Mr.Do it. Har din syster typ träffat Bow wow och flera andra kändisar eller är det bara rykten som pågår?

2010-07-28 // 19:37:53
» Anonym

jag frågar inte er läsare jag frågar bryan, hur han tar det när hans syster lägger ut såna vågade bilder. Om de va min syster skulle jag aldrig mer ens snacka med henne skulle skämmas som fan asso men frågar bryan hur han tar det

2010-07-29 // 23:13:30
» Anonym

ska du inte använda din touch länge? och din vivaz? riktigt slöseri på pengaar

2010-08-05 // 15:55:59
» Falkhall.com

Ville bara påpeka din mening, jag citerar:

'och med den kan man ha comviq utan att låsa upp eftersom Tele2 har inlett ett sammarbete med Apple'



Till viss del är det sant, dom har ett kontrakt med Apple. Men iom att din iPhone4 är köpt i UK, så är den upplåst för alla typer av Operatörer.

Och Tele2 och Comviq är skillnad på också, Tele2 är abonnemang, Comviq är kontantkort, men dom går i samma nät!

2010-08-15 // 13:57:55
URL: http://falkhall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback