Jävla Youtube

När jag vaknade imorse och ville kolla ifall jag hade fått några nya kommentarer på mina videos som jag har laddat upp på youtube så funkade det inte. Det första jag tänkte var; Neeej, inte igeeen!

Ni som har följt min blogg sen början vet att mina youtube konton har spärrats tidigare.
MulattoG blev spärrat, BryanBoyTellem blev spärrat, MulattoBee blev spärrat, MulattoBeee blev spärrat, BryanMassa blev spärrat och nu MulattenBryan hhaha. Det är sjukt hur många youtube konton jag har haft.
Men fan vad jag lackar! Jag hade en fotbollsvideo när jag spelar med över 28.000 visningar fan!

Jag har skapat ett nytt konto nu som heter BryanMassa91. Jag tänker bara ladda upp mina fotbollsvideos inget annat. Jag vet ju varför Youtube spärrar mig, det är för att jag laddar upp musik utan upphovsrätt. Så onödigt av mig att ens göra det när jag vet att jag kan bli spärrad. Den här gången tror jag de spärrade mig för att jag la upp Chris Browns uppträdande på BET AWARDS.

Men som sagt, nu har jag skapat ett nytt konto där jag endast kommer ladda upp mina fotbollsvideos.
Jag håller på göra en helt ny fotbollsvideo just nu så spana in min kanal senare!
Se också till att prenumerera!
http://youtube.com/BryanMassa91

Kommentarer
» victorRNB

Bryan jag diggar din musiksmak och du lägger upp sköna låtar, men du borde lägga upp något från ''the ladies man'' Tank han är riktigt tung

den här är en klassiker OLD BUT GOLD

http://www.youtube.com/watch?v=SqGrwHOf01o

2010-07-01 // 19:15:52
» emma

du är verkligen min favorit blogg!

kan sitta och läsa hur länge som helst, blir aldrig uttråkad!

skrev om dig i min blogg ;) tog en bild från facebook if you wonder where i got it from :P

2010-07-01 // 19:22:04
URL: http://eexotisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback