Kille skriver vacker till annan tjej

Hittade precis den här bilden i en mapp haha, den är faktiskt från förra året.
Kommer ihåg att jag var på väg till min kompis Terry som var här i Sverige och hälsade på.
Men nog om bilden, mina läsare har lagt märke till att jag kan hjälpa de genom att lägga upp deras frågor som de skickar till mig på facebook här på bloggen. Nu bombas min inbox med meddelanden från läsare och tyvärr kan jag inte ta upp allas problem eller frågor här på bloggen, vissa får nöja sig med ett kort privat svar.
Fick nyligen det här skickat av en tjej.

Hej Bryan. Din blogg blir bara bättre och bättre, fortsätt som du gör :)
Är det okej när ens kille kommenterar "Vaacker" under en annan tjejs bild? o de är inte vänner eller så.
Har jag rätt att bli irriterad?

Självklart har du rätt att blir irriterad på din pojkvän..
Det hade varit okeeeej om de redan är vänner för då är det ingen big deal om du förstår vad jag menar.
Det skulles ses mer som ett skämt eller så kanske han helt enkelt tycker hon blev vacker på bilden.
Men det skulle inte göra så mycket eftersom de bara är vänner så de ingen fara. Däremot låter det mer som att han försöker stöta/haffa på tjejen när han kommenterar vacker under hennes bild och de inte ens känner varandra.

Jag hoppas du förstår vad jag menar, jag tror även mina läsare kommer ge dig samma svar men gör inget stort av det hela. Som sagt du har rätt att bli irriterad på din kille men gör ingen big deal av det hela.
Du kan låta honom lida lite grann genom att t.ex. inte svara när han messar, vilket innebär att han blir fundersam och ringer upp dig istället haha. Aah du förstår, sånna grejjer. Han måste lära sig en läxa.

Kommentarer
» black dynamite

örfila honom en riktig bitchslap haha

2010-07-26 // 03:02:48
» Lii

Brukar faktiskt inte höra eller se killar säga vacker.

Tror mest dom använder snygg och söt.

När dom mennar allvar så säger dom vacker

2010-07-26 // 05:21:46
» Nabil

Bra svarat ;)

2010-07-26 // 12:29:57
URL: http://www.farbrornabil.se
» Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEECOLE BITCHIE BAXARE!

2010-07-26 // 14:13:16
» Anonym

Om det är ett ganska nytt förhållande så tycker jag inte att du har rätt att bli sur. Människor är väldigt olika och vissa kanske inte alls tycker att det är en stor grej att skriva att någon är vacker medans andra tycker det.



Säg till han att du inte är arg bara lite irriterad och vill inte att han ska skriva till andra tjejer att han tycker att de är fina. Han får väl tycka det eftersom det är oundvikligt. Men han behöver inte säga det till varken henne eller dig.

2010-07-26 // 16:44:56
» BS

Jag tycker inte heller att det är en SÅ stor grej, men du kan ju kanske fråga honom om att du såg vad han skrev, och varför han gjorde det.. Ställ bara frågan i vanlig ton.

2010-07-26 // 16:51:53
» Nadine

VAAAAAAAAR BARA ÄRLIG MOT HONOM. säg vad du tycker!

inte svårare än så

2010-07-26 // 21:56:51
URL: http://http://vivalanadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback