Mario's tjej

Ärligt talat, säg att ni älskar min blogg!
Haha se så skön den är, skriver om allt från min vardag till fotboll, basket, kändisskvaller, bjuder på sköna låtar och mycket mycket mer haha. Klockan är halv 6 på morgonen, jag har inte sovit något och tänker inte göra det heller för jag åker iväg snart men jag passar på att kasta in så många inlägg som möjligt.
Nu tänker jag bjuda er tjejer på lite tips, klädtips om man kan säga så..
Mario och hans tjej sågs när de åt middag tillsammans och något som fick fotografernas uppmärksamhet var Dez's klänning som var i regnbågsfärger. Jag vet inte riktigt vad ni tycker men vad säger ni tjejer?
Skulle ni kunna tänka er att gå runt i något liknande? Själv tycker jag det skulle vara najs att se en tjej med fina former gå runt i något sånt nu när det är soligt och man är solbränd!

Kommentarer
» Anonym

klart att själva modellen på klänningen är fin,men inte färgerna :P det blir för mkt

2010-07-11 // 13:14:29
» Anonym

taget från necolebitchie va? ;p

2010-07-13 // 17:59:04
» K

Klädseln känns inte särskilt classy. Färgerna på klänningen får den att se lite billig ut, men annars så är själva klänningen fin. Pumps är snyggt men inte sådär rosa och med ett hjärta... isf ska skon vara vanligt öppen där fram och en annan färg. Lite to much barbie ;)

2010-07-14 // 15:16:32
» Anonym

jag skulle kunna gå runt så där jävligt fin klänning:)

2010-07-16 // 16:00:52
» mona

fyfan vilken snygg klänning.. kanske liten dum fråga men du vet möjligtvis inte vart klänningen är ifrån? hahah :P

2010-07-16 // 20:33:14
URL: http://honhetermona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback