Matchen + Gallerian

Haha, Shoo på er.
Jag hoppas ni alla mår bra för själv mår jag prima!
Idag har jag varit och kollat på matchen mellan AIK och Malmö tillsammans med min broder Nebben.
Det var en bra match och AIK vann med 2-0.
Precis när matchen skulle börja så smällde supportrarna bomber så hela arenan blev täckt av rök.
Spelarna fick gå in i spelaringången igen och vänta där ett tag tills röken gick bort.
Visst blir ni nyfikna, oroa er inte. Jag filmade hela grejen så ni ska få se hur det såg ut, helt fuckt up haha.

Efter matchen rörde vi oss mot gallerian i Kista.
Jag hade tänkt växla mina Norska pengar till Svenska och Nebben tänkte testa ett par fotbollsskor.

När vi kom fram till gallerian gick vi runt och kollade på lite kläder, Nebben gjorde en helt onödig grej.
Han prövade en t-shirt och frågade mig vilken färg som passade honom bäst, grön eller gul.
Gul svarade jag så han tog den och gick till kassan, han stod i kö i typ 5 minuter sen sa han:
Äh, skit i, jag pallar inte...
Haha, helt onödigt gjort av honom... Han slösade på både min och hans tid.. Time is moneeeey!
Haha, nä skoja ba.. Ingen stress, men snacka om att vara tveksam. Först vet han inte vilken färg han vill ha på t-shirten och sen när det är dags att betala så ångrar han sig och lämnar tillbaka t-shirten.

Hur som helst, han testade fotbollsskorna och ska tillbaka för att köpa de imorgon.
Jag däremot kom på att jag glömde växla mina Norska pengar när jag satt på bussen på vägen hem haha.
Ingen stress, får åka in och växla de imorgon eller nått.

Nu får ni trycka på play om ni vill se kaoset från matchen idag.

Kommentarer
» BS

haha fan vilken grym kamera..

2010-07-18 // 12:50:18
» Anonym

Bryan du är en så härlig människa. Sjukt skön personlighet, jättefint utseende och urgrym blogg! Keep doin what you do, cuz you do it the best haha. Puss på dig!

/E

2010-07-19 // 00:55:40
» Anonym

Brukar du gå på matcherna mellan aik. I sånt fall, vart brukar du stå? Tacksam för svar

2010-07-19 // 16:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback