Music Mode

Fan vad dåligt jag sov inatt, eller jag sov fint under natten men sen på morgonen vaknade jag hela tiden.
Jag hade satt på alarmet klockan tolv men jag vaknade mycket tidigare än så, jag vaknade fan klockan sju sen somnade jag om igen. Sen vaknade jag igen typ vid halv åtta och sen somna jag om igen, så höll det på i ett bra tag, till slut palla jag inte mer så jag gick upp från sängen. Nu har jag varit vaken sen tio tiden, ska ta och käka mat snart för jag har träning om några timmar.
Ända sen jag vaknade har jag lyssnat på musik, skön musik så klart.
Jag tänker bjuda er på en låt som jag lyssnade på, det är Chris Brown's nya tillsammans med Jessica.
Jag hörde den för första gången igår och gillade den direkt, jag tror nog det här är min nya favoo låt hah!
Riktigt chill är den, lyssna på texten.
I will never leave you girl...

Kommentarer
» amina chantal

Hej! Jag känner inte dig och vet heller inte vem du är, men min kompis berätta nyss att hon råkade kommentera din blogg i min blogg adress, eftersom att hon var hemma hos mig igår då hon råka göra det och min bloggadress kommer upp automatiskt. Just so you know. bye

2010-07-22 // 15:28:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback