Nattinlägg

Shoo bloggen, undrar om några är vakna nu liksom haha?? klockan är halv 4 på natten.
Men jag kom hem för ett bra tag sen, var hemma hos Sean med min kusin och några andra.
Vi spelade FIFA och kollade så klart på Ghana matchen.. Shit asså, orkar inte ens snacka om matchen.
Jag har spelat in en video som jag kommer lägga upp imorgon när jag vaknar, eller ska man säga idag för klockan är ju över 00:00 haha. Men hur som helst så har jag mycket att skriva om, låt mig bara få lite sömn först. Men jag tänker inte lägga mig ännu, fick låna GTA IV av Sean så jag ska ta och lira det lite grann innan jag lägger mig. Hoppas att jag inte vaknar så sent då, har satt på alarmet på 10:30!!
Hur många här tror att jag vaknar haha?? Blir det snooze eller? Nänä det tror jag inte.
Jag har vaknat vid den tiden hela den här veckan.
Ciaoooo, som sagt har mycket att skriva om sen när jag vaknar.
Shit har fan massor med grejer jag ska göra sen när jag vaknar, otroligt mycket. Får se om jag ens hinner med allting som jag planerat... Mycket tveksamt, men får se hur det blir. Aja ska lira nu haha, stress.
Hare bra!

Kommentarer
» Anonym

klart man är vaken...

2010-07-03 // 03:43:03
» BS

Jävla Uruguay, fucking fuskare.. fan vad lack jag blev.

2010-07-03 // 18:26:03
» L

2010-07-04 // 15:37:22
URL: http://lottazofias.blogg.se/
» L

Busy signal - one more night

Chris brown - Number one



Give it a shot!

2010-07-04 // 15:38:06
URL: http://lottazofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback