Nike Football

Jag är nu med på Nike's Officiella hemsida.
http://www.nike.com/nikefootball/write-the-future/players?locale=en__EMEA
Och
http://inside.nike.com/blogs/nikefootball-en__EMEA/2010/07/28/time-to-shine

Som jag skrev i det tidigare inlägget så vill jag tacka allihopa som Gillar min fan page!
Jag uppskattar det verkligen, det betyder jätte mycket för mig.
Har du inte Gillat min fan page ännu så vad väntar du på haha? Gör det nu!

Seriöst fan, att få vara på framsidan av Nike's hemsida är något speciellt.
Extra speciellt för mig eftersom jag älskar Nike, jag har alltid lirat fotboll med Nike skor.

För er som inte hänger med och inte vet vad det här handlar om så kan jag förklara lite kort.
Det är en tävling som spelare från hela världen deltar i för att visa sin talang och få ett kontrakt.

Nike kommer scouta de spelarna som de tycker ser mest intressant ut och nästa år kommer spelarna de valt ut att visa vad de går för och förmodligen skriva på ett kontrakt med Nike och även ett grymt lag i England.

Det är skit grymt och ni alla vet att fotbollen är mitt liv så jag hoppas på det bästa.
Jag kan säga att jag är på en god bit nu eftersom de har lagt märke till min talang och har lagt upp mig på sin sida. De ringde mig från deras huvudkontor i England igår och så fick jag även ett mail av Nike och de hade skrivit att de ville se mera av mig så vi får se vad som händer.

Men hur som helst, jag behöver också eran hjälp, ni kan hjälpa mig nå min dröm genom att Gilla min fan page.
Tävlingen går också ut på att få så många som möjligt att gilla ens fan page.
Så snälla, alla mina söta och sköna läsare visa eran kärlek till mig genom att Gilla min sida.
Det tar bara några sekunder.
Återigen så vill jag bara tacka alla som redan gillar min sida, jag uppskattar den verkligen.
Jag vet inte om ni förstår hur mycket jag vill det här, det är drömmen för mig, att få spela fotboll i England.
http://www.facebook.com/bryan.massa?ref=profile#!/pages/Bryan-Massa/133048713387183?ref=ts

De här killarna tillhör Nike Academy och har kontrakt med grymt bra lag i England.
Värsta drömmen ju, jag ska bli en av de, tro mig!


Visa nu erat stöd och Gilla min sida.
Till er alla små grabbar och tjejer där ute som spelar fotboll, kriga på, ge aldrig upp så når ni någonstans!
http://www.facebook.com/bryan.massa?ref=profile#!/pages/Bryan-Massa/133048713387183?ref=ts

Kommentarer
» steps

oj shit vad coolt!Jag är glad för din skull, hoppas din fotbollsdröm går i uppfyllelse..jag har själv en stor dröm om att jobba med musik,så jag vet hur det känns att vilja ha nåt jättemycket och att sträva efter det så mycket man kan.

Jag har inte 'gillat' din fan page än så jag gör det nu :)

Lycka till

2010-07-29 // 18:32:39
» Anonym

Tacka dina bloggläsare! Tror de står för 50% av att du är med. Grattis!

2010-07-29 // 20:14:23
» BS

Först och främst, grattis. Är skitglad för din skull, hoppas som fan att du når till de stora ligorna. Blev mest chockad av att se att du är en av de så få spelare i VÄRLDEN som blivit "noticed"! Du ska vara stolt som fan över det, lycka till i framtiden!

2010-07-29 // 20:59:05
» Amanda

Hejsan Bryan jag behöver lite hjälp. det är så att jag har börjat gilla min chef eller teamcoach rättare sagt och jag har märkt att han stirrar mkt o e lite sådär små flörtig, vi snackar o skojar med varandra mkt o så men på sms är han iskall o hör inte av sig om inte jag gör det först, jag vill berätta för hnm hur jag känner men jag vågar inte förstöra den lilla realationen så vad tycker du att jag ska göra?

2010-07-29 // 21:02:32
» Anonym

ska du inte tacka en speciell person ?

2010-07-29 // 21:19:00
» Johanna W

Har redan gillat din fan page :), och hoppas att din dröm går i uppfyllelse för det är du värd :D

2010-07-29 // 22:26:05
URL: http://shuukorina.blogg.se/
» m

GUD så roligt de måste vara!, fett bra ju!

Congraaaaaatz

2010-07-30 // 12:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback