Panik!

När Guled var hos mig så ville han öppna fönstret för att det blev för varmt i rummet.
Jag sa då till honom att jag inte pallar öppna fönstret eftersom det kommer flyga in fjärilar och annat.
Men hur som helst, vi öppnade fönstret och sen var det dags... 2 på natten flög en stor mygga in i mitt rum!
De som känner mig väl vet att jag har fobi för spindlar och andra typer av insekter. Shit jag mår dåligt av att tänka på det. Grejen är den att sånna här stora myggor ser ut typ som spindlar plus att de kan flyga.

Jag är så trött på allt det här, ska sluta öppna mitt fönster på kvällarna/nätterna..

I förrgår så flög en sån in i mitt rum men då ropade jag på Mamma så hon fick ut den igen utan några problem.
Inatt var det jag och Guled som var tvugna att få ut den... Eller vadå Guled haha? Det var ju jag! Guled stod och filmade hela grejen och fick mig att se ut som en riktig fegis hahah. Nä men seriöst nu, jag fick fetaste paniken och typ skrek när jag såg den, det roliga var att ingen av oss såg den flyga in i rummet... De är riktiga smygare de här stora myggorna, de flyger in utan att man ser de sen helt plötsligt ser man de på väggen haha..

Klicka på play och kolla på videon.
Jag kallar de för stora myggor men vet någon vad de kallas för egentligen?
Och sen en till grej, jag är väl inte den ända här som avskyr sånna där stora myggor? :P

Kommentarer
» S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

det kom en skit äcklig skalbagge på mitt ben idag när jag sola fyfaan asså jag skreeek, ahr också fobi för insekter så jävla skarriga :O!

2010-07-07 // 13:57:30
URL: http://sevdas.blogg.se/
» Hanna

Det där är väl en harkrank? dom ser ut som stora myggor, helt ofarliga men skitäckliga ;) hörde från någon att dom älskar att ligga där det är litet utrymme, typ huvudkuddar osv, usch...

2010-07-07 // 15:49:16
URL: http://honsomheterhanna.blogg.se/
» Anonym

bryan? varför använder du inte keps så ofta längre, vet du hur mkt du passar i det? :D

2010-07-07 // 16:38:03
» -

det är du inte ensam om tro mig kryp är äckliga.

Jag har en fråga till dig.

vad får en tjej att sticka ut ur mängden i dina ögon?, hennes stil beteende etc

2010-07-07 // 21:31:56
» Lii

åhh vet exakt vad du mennar! dom e så jävla äckliga XD

Brukar alltid be mamma döda dom :P

2010-07-07 // 23:00:12
» Anonym

dom heter trollsländor typ...haha ja undviker också att öppna fönster får panik när ja ser insekter

2010-07-07 // 23:28:03
» Elin

haha, i göteborg kallas de pappa långben

2010-07-08 // 00:37:11
» någon du inte känner! :D

hahahhahahah! ni är bara för roliga!! själv dödar jag dom med en tofel elr en sko!! :P

2010-07-08 // 01:45:06
» Anonym

DU LIKNAR LILLA POJKEN PÅ DEN HÄR VIDEON TRODDE ATT DET VAR DU FÖRST http://www.youtube.com/watch?v=Vp9bWPMZnp0&feature=related HAHA :P 1:35

2010-07-08 // 02:43:01
» Rebecca

Harkrank heter dom;)

2010-07-08 // 12:57:36
» Anonym

tipsa om en sida där man kan ladda ner filmer eller kolla online på nätet för usa har spärrat dom flesta sidorna

2010-07-08 // 15:34:12
» Anonym

ja kan inte du tipsa om en sida där man kan ladda ner filmer utan att man blir busted? vart laddar du ner dina filmer bryan?

2010-07-08 // 15:43:05
» Diyar

swesub.tv



en skitbra sida !:D

2010-07-08 // 23:32:18
URL: http://diyarbabamiri.blogg.se/
» Anonym

laak vadå eee och ii och lalala bror ta bara en toffla och så tofflar du till sen du hämtar papper tar upp den och spolar den i toaletten!

2010-07-09 // 00:07:54
» Anonym

hahahahahahhahah de kom 2 sånna i mitt rum ouuf kunde inte sova krigade för att dom skulle ut, so i feel you. Först jag tyckte du va pussy men när det själv hände mig så vet jag hur det känns

2010-07-09 // 00:13:58
» BS

Harkrank som vissa andra har sagt :P Men fan vad jag hatar småkryp haha, jag skulle aldrig våga siva om det kom en sån in i mitt rum.. :P

2010-07-10 // 18:19:48
» Matilda

Harskrank, myggor suger blod de gör inte harskrankarna. men dom e fett äckliga.

2010-07-10 // 23:52:32
URL: http://maatiildas.webblogg.se/
» Egzona

hahaha jag har kämpat med såna i flera dagar i rad nu! Igår hängde en tråd från mitt linne ner och jag trodde det var en sån mygga på min rygg när det bara var tråden.... jag slog mig själv lite för hårt för att döda "den" och min syrra skrattade så mkt att hon inte kunde berätta att jag ba slog mig själv... tragiskt, jag hatar dom myggorna till max!

2010-07-16 // 11:12:29
URL: http://simplyegzona.blogg.se/
» Yumiko

Jag tror också att det var en harskrank. Jag har inget emot kryp och sådant annars, men harskrankar HATAR jag. Jag skriker så fort jag ser en, och en gång när en flög in i min arm så föll jag av stolen och skrek högt som fan. Brorsan som satt och åt frukost undrade vad fan jag höll på med. XD;;

Sen sprang jag ut, praktiskt taget gråtfärdig, och förklarade helt otydligt med all panikslaget svammlande om situationen.

2010-08-21 // 01:22:56
URL: http://yumikarp.deviantart.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback