Så här skönt

Shoo bloggen!
Shit vilken lång dag jag har haft, ska ta och lägga mig snart eftersom jag börjar bli riktigt trött.


Dagen började med att jag och min kusin drog till Kyrkan, det var några år sen jag var i Kyrkan ska ni veta.
Efter att ha varit där så rörde vi oss mot gallerian i stan för att leta efter chinos-shorts. Jag köpte faktiskt ett par riktigt najsa i färgen marinblå! Vi tog en sväng runt stan efter köptet för att sen röra oss ända till Kallhäll för att gå på kalas.


Min kusins kusin fyllde 6 år så vi var där och firade lite grann haha, det var riktigt najs. Vi åt och snackade lite vm med födelsebarnets farsa så det var trevlaaans! Nu kom jag på att vi aldrig hann sjunga till pojken haha, vi rullade innan de började sjunga... Vi hade ju lite bråttom hem eftersom vi ville ut och bada så vi fick skjus från kalaset till tåget och då var klockan redan runt 4. Tåget skulle komma efter en halvtimma och inte orkar man sitta bara sådär och vänta på tåget liksom...


Vi såg folk med badkläder gå mot ett håll så vi följde efter de och kom fram till en riktigt najs strand! Sjukt att jag aldrig hört talats om Kallhällsbadet tidigare asså. För najs var det och det som var ännu najsare var att jag inte såg en enda person som jag kände haha, skönt att bara komma ifrån stor stan ibland... Vi kollade läget där snabbt och vände sedan tillbaka för att hinna med tåget men precis som jag sa till min kusse säger jag till er.
Jag ska lätt dra till kallhällsbadet någon gång snart! Lätt, det var för najs verkligen.

Hur som helst, när vi väl kom hem så byte vi om direkt för att dra och bada på ett bad vid gärdet.
Vi var fett med sugna på att bara doppa oss, ni förstår inte asså haha.
Hela dagen gick vi i hettan och typ dog av värme.. Äntligen var det dags för bad!





Jahpp, vi hade för oss att vi skulle bada men guess what?
Badet hade stängt när vi var där hahah, såå fuckin typiskt!
De stängde tidigt eftersom det var Söndag, men det var inga problem.. Vi satte oss ute på det stora fältet och njöt av solen, bad får det bli imorgon..Vart? Det får vi se! När vi kom hem käkade vi och sen väntade vi på några tjejkompisar som var på väg, när de väl kom så tog vi det lugnt.. Snackade och tog det lugnt helt enkelt. Sen kollade vi på film och gissa vilken? Haha, FARSAN! Så jävla tung den var asså, föör sköön haha. Det var ett bra tag sen jag såg en sån skön svensk film.. Tro mig om du inte har sett den så måste du vara se den. Otroligt bra.

Dagen var najs likså kvällen!
Ni har väl märkt att mina två senaste inlägg har varit rätt så långa... Jag hoppas det inte gör något ahah, eller det klart det inte gör något fan. Det är min blogg och de som tycker det är kul att läsa mina långa inlägg kan fortsätta. Ni som inte gillar det, well.. Im sorry för det är sommar och jag sitter inte hemma vid datorn när det är så fint väder ute. Så ni får helt enkelt vänja er med att jag skriver sånna här långa inlägg ibland.

Nu behöver jag verkligen sööömn, mina ögon kommer slockna vilken sekund som helst. Så trött är jag.
Kärlek och Respekt till er alla söta och sköna läsare, sov gott.


Kommentarer
» Anonym

heting

2010-07-05 // 15:08:13
» Anonym

VAD HETER DIN KUSIN PÅ FACE?KATTKATTKATT

2010-07-05 // 16:07:32
» M

Aboow, vem e din chris broown look-a-like kusiiin ? hur gammal och vad heter han? ;) Och kanske fb oxå `?

2010-07-05 // 16:34:50
» Anonym

bryan haru sett 50cents nya film before i seft destuct? tkr du ska kolla på den fett bra fifan:D

2010-07-05 // 18:39:39
» Tessan

Nice blogg :D

2010-07-05 // 19:07:47
URL: http://tessanaslin.blogg.se/
» Ida

Niice om du börjar hänga i kallhäll Bryan!

kb är nice ställe att bada på faktist men akta dig för hajarna ;)

2010-07-05 // 20:08:14
URL: http://missdancehall.blogg.se/
» Anonym

kallhäll?! :D haha my hometown:P om du ändå ska dit nån gång kolla in Bonnäsbadet med :P btw du och din kusse = KATTER

2010-07-05 // 21:35:28
» Anonym

kallhäll?! :D haha my hometown:P om du ändå ska dit nån gång kolla in Bonnäsbadet med :P btw du och din kusse = KATTER

2010-07-05 // 21:36:07
» Anonym

är inte det där pierre keith

2010-07-06 // 00:11:45
» Anonym

sluta vara så söt!

Jag kommer hoppa på dig snart, så om någon tjej hoppar på dig på stan så är det jag ;) ;)

2010-07-07 // 21:34:52
» juliette

eeh din kompis bakom dig är fett kattig ju;D<3

2010-07-08 // 12:33:09
URL: http://lilblacki.devote.se
» Nicole

sheet va du o din kussin liknar:O har ingen sagt de till er innan?

2010-07-10 // 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback