Shoo blogg!

Efter tre dagar med dåligt väder så kom solen äntligen fram idag.
Jag skulle faktiskt följa med en kompis till stan idag men jag bangade för att jag var så fuckin trött.
Jag somnade fan halv fem på natten igår och när jag vaknade idag var jag helt slut, kände mig galet seg.
Så idag har jag bara tagit det lungnan hemma, jag hade träning på kvällen men som tur var hade vi ett soft träningspass eftersom vi spelade match igår.

Men imorgon är jag helt ledig, jag har ingen träning men ska förstås till gymmet!
Men efter gymmet vet jag fan inte vad jag ska göra. Jag vill fan softa ute, men det gör jag endast om det blir bra väder... På tal om vädret, vet någon om det blir lika varmt imorgon??
Blir det soligt så åker jag nog in till stan, vem är på?? :)

Haha, nä men seriöst fan, det gäller verkligen att njuta och ta vara på de soliga dagarna för sommaren kan vara slut när som helst. Jag trodde det var slut på sommaren redan igår eftersom det hade varit grått och mulet tre dagar i rad. Okej jag ska inte överdriva, det är hela Augusti kvar också så solen och värmen finns kvar ett tag till, hoppas jag!

Men hur som helst...
Som ni märker har jag inte riktigt några planer för imorgon men som jag sa tidigare, blir det soligt och varmt så är det nog stan som gäller. Vad ska ni göra imorgon dåe? Var inte tråkiga da haha, dela med er fan.
Det är alltid kul att läsa och få veta vad läsarna brukar hitta på :)

Kommentarer
» Soma

Jag skulle ärligt vilja ha en kille som dig! Fattar inte varför du är singel haha...

2010-07-27 // 23:38:43
URL: http://somababamiri.blogg.se/
» Anonym

bryan tycker inte du att din syster Liza är lite för vågad på sina bilder? & vad tycker du om det.

hon ligger ju i bikini och tar kort och tar kort på sina bröst osv..

snällllaa svara vill veta vad du tycker om det!!

2010-07-28 // 00:13:31
» Anonym

och snälla ber dig kan du ba svara på de här har du kvar din gammla msn ellr haru bytt jalla? älskar din blogg keep it up and never stop cus you are so hot haaha KRAMAR

2010-07-28 // 00:35:48
» olle

det kmr att regna imorn hela dan.

2010-07-28 // 00:47:27
» sara

de kommer regna under dagen typ och typ vid 4 så blire soligt 26 grader ^^

2010-07-28 // 01:28:11
» Anonym

heeeey you

2010-07-28 // 01:30:32
» meli

VÄÄÄÄRLDENS SNYGGASTE

2010-08-05 // 15:20:48
URL: http://melissabasaric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback