Shoo blogg!

Innan jag börjar inlägget ska jag bara säga att jag klippte mig igår.
Fixade en mohwak eller frohawk som vissa säger... Vi får se hur länge jag orkar spara den haha!
Sen ska jag också säga att jag har lagt upp en ny veckans låt som ni hittar på vänster sida av bloggen.
Skit skön är den, en remix till Ciara's Ride. Tryck på play och lyssna på låten efter att du läst det här inlägget!
De senaste dagarna har jag inte hunnit vara hemma så mycket eftersom jag har sovit över hos min kusin och varit ute och badat hela dan varje dag. Så idag kändes det verkligen skönt att bara ta det lugnt hemma.

Som vi alla vet var det inget bra väder idag så jag var hemma och städade mitt rum eftersom det var helt kaos.
Två gånger förut skrev jag att jag skulle städa mitt rum eftersom det var stökigt men jag gjorde aldrig det haha, men idag var det dags. Jag vaknade och tog det lugnt ett tag sen satte jag på tung tung musik och började städa. Nu är mitt rum helt fräscht och det är riktigt skönt för det var ett tag sen jag såg mitt rum så rent.

Efter att jag städat klart rörde jag mig till gymmet, det gick skit bra idag. Körde riktigt hårt.
Nu softar jag bara i mitt rum och lyssnar på musik, just nu spelas en låt av rnb kungen Joe.
Ohh vad skön låten är asså, jag är på bra humör fan. Har städat rummet och gymmat idag, har gjort det utan att stressa. Städade i lugn och ro, gymmade också i lugn och ro och nu softar jag bara som sagt.

Ska ta och spela lite GTA IV nu sen tänker jag se på kvartsfinalen mellan Hollad och Uruguay.
Håller spikat på Holland i den här matchen med tanke på vad Uruguay gjorde mot Ghana.

Btw, senare kommer min kompis från England förbi mig.
Han kom hit idag och messade mig på dagen så det ska bli kul att träffa honom igen, det har gått ett år senast jag såg honom. Ni kanske undrar vem jag menar? Jag kan säga att förut så spelade vi in en video och svarade på några frågor från frågestunden som jag hade någon gång i Augusti förra året... Minns ni?
Haha, om inte så tryck på play för det är nog den roligaste frågestundsvideon ever...

Del 1


Del 2

Kommentarer
» M & J

haha vad händer byan? varför använder du inte keps längre ? ;P

2010-07-06 // 21:46:15
» Hanna

Jag bara skrattar, så grymt sköna :D

Asså damn, du är galet snygg!

2010-07-06 // 21:58:26
URL: http://honsomheterhanna.blogg.se/
» Anonym

assså bryan när ska vi gifta oss?

2010-07-06 // 22:01:38
» Anonym

gullet, du menar väl semifinal inte kvarts?

2010-07-06 // 23:57:11
» Anonym

innan har du sagt att du inte har haft tjej bryan? :P

hahaha men okej

2010-07-07 // 16:33:02
» Anonym

Bryan använd keps oftare, :o vet du hur fin du är med keps? :)

2010-07-09 // 13:42:34
» matilda

Du e verkligen skit söt :D

o du borde ha hel rakat, inte sådär mohawk. de är inte fint :/

2010-07-10 // 23:53:55
URL: http://maatiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback