Shoo bloggeen

Shoo bloggen, fan vad trött jag är!
Jag hade match idag och kom hem för en timma sen.
Det gick skit bra, vi vann med 1-8 och jag gjorde faktiskt hattrick haha. Det var en träningsmatch mot Enhöra IF och de filmade matchen så jag ska se ifall jag kan fixa en kopia på matchen så jag kan få se mina mål :)
Men hur som helst, att vinna och göra tre mål var inte jobbigt någonstans.. Däremot var det jobbigt som fan att ta sig till platsen där matchen skulle spelas.
Jag och Zizou åkte kommunalt och tro mig det tog tid, det tog oss 2 timmar och 30 minuter att ta oss dit.
Helt klart, utan tvekan, det längsta jag har åkt kommunalt för att spela en enda match!!
Grejen var det att vi hade för oss att planen skulle ligga nära Södertälje men så var det inte haha.
Planen låg 10km från Södertälje. Den låg ute på landet fan haha.
Vi visste inte hur vi skulle ta oss vidare från Södertälje men Zizou frågade runt och till slut fick vi reda på att vi skulle ta en buss.
Vi började till och med snacka med buss chaffisen, han var skit shysst fan haha. Skit skön snubbe haha, jag orkar inte skriva om hela konversationen men fett trevlig och rolig var han. Han släppte fan av oss precis vid planen, det var inte ens någon busshållsplats, ahh så schysst var han!
Men som sagt hela resan dit tog på krafterna.
Det var ett galet bra tag sen jag var i Södertälje och att sitta på tåget dit kändes som att vi skulle åka till Göteborg eller något haha, det tog så fuckin lång tid.. Shit asså, btw jag var inte den ända som var trött.. Spana in honom,
Fyfan asså, vilken dag... Eller vad säger du Zizou hahha?
Ni ser, det är bara gröööönt. Vi var ute på landet den saken är klar.
Tidigare idag blev jag och Biggie färdiga med våran låt Guzzar Hela Veckan.
Jag lät Musse/Zizou lyssna på låten när vi var på väg till matchen, han var alltså den första som fick höra låten och han tyckte den var najs. Jag lägger upp låten här på bloggen imorgon eller kanske till och med senare under natten så ni, mina läsare, också får höra den :)

Nu ska jag softa och spela GTA fan, är så fuckin sugen eftersom jag inte har hunnit spela något idag haha.

Btw, på tal om Södertälje.. Har jag några läsare därifråååån???

Kommentarer
» Anonym

yesssssssssss d har du

2010-07-27 // 04:59:52
» Catrin

jag bor i södertälje ;)

2010-07-27 // 18:38:25
» nelly

japp

2010-07-27 // 21:29:38
» cassie

jajamän

2010-07-27 // 21:37:46
» melissa

fan oxå om ja visste att du va i södertälje där vid stationen skulle ja komma direkt . älskar din blogg och ja tycker att du är en fin kille o ja diggar din stil och musik hehe ,, nästa gång du kmr till s-tälje säg till ;)

2010-07-27 // 22:36:43
» =)

yuup de har du

2010-07-28 // 12:29:34
» janina

jaaa, faan att jag missa dej :'(

2010-07-29 // 23:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback