ShoOo

Aight chillin!

Vaknade för inte så länge sen, snackade i telefon med min kusin vi kanske ska se på matchen tillsammans idag.
Ni vet så klart vilken match jag menar... Holland mot Brasilien! Men vi får se hur vi gör...
Jag hade i alla fall tänkt dra till gymmet nu för att pumpa lite grann, ska fan köra hårt på gymmet idag!

Jag vill svänga förbi stan idag för att det är så najs väder men jag tror fan inte jag kommer göra det eftersom det bara kommer bli stressigt. Matchen börjar ju vid 4 och jag vet inte heller riktigt när jag har gymmat klart så njaah, jag får se hur det blir med stan....

Men hur som helst, nu ska jag äta en bra frukost för att orka köra hårt på gymmet.
Har någon tips på bra låtar man kan lyssna på medans man tränar?
I sånna fall kommentera så laddar jag ner de innan jag drar :)
På min förra iPod hade jag en spellista jag brukade lyssna på när jag gymmade men det har jag inte på min iPod Touch. Tror nog jag ska fixa en skön spellista lite snabbt innan jag drar hemifrån så jag har något hype att lyssna på när jag pumpish haha.

Kärlek och Respekt, spanar in med ett inlägg om Chris Brown när jag kommer hem!

Kommentarer
» Asamoah Gyan!

Vad säger du bror? de Ghana matchen man ska se! :D

2010-07-02 // 13:11:56
» Noshin

Waka Waka - Shakira

Dr Feel Good - Travie McCoy

Hey Ya - Outkast

Love Generation - Love Generation

If I Was A Man - Pussycat Dolls

Empire State of Mind - Jay-z ft Alicia Keys

Come to me - P.Diddy

Freeze - Chris Brown ft T-pain

What A Feeling - Collie Buddz ft Paul Wall

Stand up - Cheryl Cole

Hard - Rihanna

Don't stop the music - Rihanna



det finns så mycket mer jag orkar inte kolla mer. min spellista är hur lång som helst. Lycka till på träningen

2010-07-02 // 13:27:27
URL: http://noshinoamanda.blogg.se/
» Marco

tjena bryan, lägg upp massa foton och filmer på din nike-fan sida (typ när du trixar med en boll?) och skriv några rader där så kommer du få MYCKET fler fans..

2010-07-02 // 13:31:34
» Anonym

du kan lägga upp en länk på aik's fansida på fb och skriva att du är tipselitspelare för dem ??

2010-07-02 // 13:36:10
» Anonym

så jävla sjukt bryan haru sett på msn.com? dom säger att chris brown bara fejkade att han inte grät på riktigt:S wtk

2010-07-02 // 14:10:35
» Anonym

Dom gör vad som helst för att sänka chris browns storhet. Han kanske grät på låstas men det som räknas är att det kändes äkta.

Jag tror han grät på riktigt då han försökte sjunga i micken flera gånger, men han klarade inte av det. Man hörde på hans röst att han grät.



Han är en av världens bästa artister som gjorde ett väldigt stort och dumt misstag men han är fortfarande en av dom

mest talangfulla artisterna och jag tycker det är dåligt att han inte får den uppmärksamheten han förtjänar.



Nu ska jag ta och skriva av mig om det här skitsnacket i min blogg istället för att bomba Bryan..

2010-07-02 // 14:45:08
» Anonym

bryan snälla svara på den här frågan

de ser ut som att du har barn hud fortfarande, du vet inge hår på kinderna, har du eller ser de ba ut så?

2010-07-02 // 23:39:26
» lalala

snygg tröja du har! Kan inte du skriva vart du köper kläderna ibland? Tkr du har så snygg klädstil. Vill köpa en sån där tröja till min egna prins haha ;)

2010-07-03 // 17:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback