Shoppingsöndag!

Min Söndag har varit riktigt najs...
Jag har gymmat, tagit det lugnt och shoppat med min kusse.
Jag antar att ni har kollat på mina videos som jag la upp i det tidigare inlägget, där sa jag i alla fall att jag köpte ett par nya solglasögon. De ni ser på bilden ovan är mina nya solbrillor, visst sitter de fint!
Jag gillar det asmycket och kan redan nu säga att jag kommer ha på mig de fett ofta. Ni kan räkna med att de kommer synas på mina kommande bilder haha. Nä men seriöst fan, jag gillar de för att de är najsa och för att de sitter skönt på ansiktet... Dessutom tycker jag också att de passar mig fett med bra! Eller vad säger ni? ;)

Det var inte bara solbrillor jag köpte...
Jag köpte även 3 par tröjor och 5 pack nya, korta, vita strumpor!

Min Söndag började med att jag gymmade på morgonen. Efter gymmandet kom jag och min kusse överens om att vi skulle softa och ta det lugnt i stan så jag skyndade mig hem, åt mat och bytte om. När jag var på väg till stan så vände jag hem igen för att byta om igen. Det var alldeles för varmt haha, jag hade satt på mig ett par chinos och en pike och kokades redan efter 2 minuter i solen. Så jag gick hem igen för att byta om till ett par jeansshorts och en enkel vit t-shirt som ni ser på bilden ovan.

Det roliga var att jag inte hade tänkt shoppa, vi hade tänkt promenera lite grann och sen röra oss hem till honom vilket vi också gjorde efter att jag shoppat.

Som jag skrev tidigare köpte jag ett par röda solbrillor, 3 tröjor och 5 pack strumpor.
Jag är fett nöjd med mina köp idag, alla tre tröjorna satt riktigt najs och när jag säger tröjor så menar jag inte tjocka tröjor utan jag menar sånna där tunna och tajta tröjor :)

Strumprona är jag också nöjda med eftersom jag behöver korta strumpor, jag har typ inga.
Jag kommer ihåg när jag la upp dagens outfit här på bloggen och en läsare hade kommenterat att hela outfiten var av full klass bara att jag borde ha korta vita strumpor istället för vanliga. Och ni ser, jag lyssnade på hennes tips, bara några veckor efter hennes kommentar går jag och köper sånna strumpor!

Och brillorna behöver jag inte säga så mycket om.
De är najsa och nu har jag ett till par i min lilla samling.. Tror jag har över 10 par nu.
Min syrra Diana blir alltid lite sur och små irriterad när jag köper nya brillor, hon säger alltid;
Bryan du har redan 100 stycken det räcker faan!

Hur som helst, efter all shopping rörde vi oss sakta men säkert hem till min kusse.
Det var riktigt soft att bara ta en promenad hem till honom istället för att ta tåget. Vi snackade om allt möjligt under tiden vi gick, vi njöt av det vackra vädret och alla glada människor runt omkring oss så det var nice.
Ingen stress sådära... Fan jag måste göra det ingen nån gång snart, det var chill...
Man ska typ göra det med en tjejkompis, bara softa, ta en promenad, köpa en glass och typ sätta sig ner vid sjön.

Okej back to reality, jag börjar drömma mig bort snart haha.

När vi kom fram till honom så vi kollade på U19 matcherna mellan Österrike - England och Frankrike - Holland.

Chillin var det och vid 23:00 tiden rörde jag mig hemmåt tillsammans med min Pappa som också var hemma hos de för att säga hej då innan de åker till USA.

Shit nu ska jag spela lite GTA sen ska jag slagga, klockan är fan halv 3 på natten. Sov gott.

Kommentarer
» Anonym

du passar jätte bra i solbrillorna ;)<3

2010-07-19 // 13:11:52
» Nabil

Du passar i brillorna!



Btw, GTA <3

2010-07-19 // 14:34:25
URL: http://www.farbrornabil.se
» Anonym

du åker till kista rätt ofta, bor du nära eller varför åker du dit så ofta? snällt med svar :)

2010-07-19 // 22:22:27
» Anonym

vad tycker du om kissie?

2010-07-19 // 22:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback