Sky's The Limit

Det är helt sjukt, Nike la upp mig på deras sida igår och snart har jag 1000 fans på min fan page.
Jag har fått jätte många vänförfrågningar från hela världen och självklart accepterar jag de.
Alla är verkligen jätte schyssta och önskar mig det bästa, folk skriver till mig på chatten konstant och frågar vart jag spelar, hur länge jag har lirat fotboll, vilket lag jag håller på... Aah allt möjligt.
Självklart svarar jag till alla som skriver, är de snälla mot mig klart jag är snäll tillbaka.

Folk kommenterar och gillar det jag lägger upp och skriver på min fan page.. Det är verkligen helt otroligt.
Kolla t.ex. min logg på min fan page, klicka på Bara andra så får ni se några schyssta kommentarer!

Jag vill passa på att tacka min kompis Maoda från Örebro som tipsade mig om Nike's tävling.
Jag har redan tackat dig på msn brorsan men att tacka dig igen här på bloggen skadar väl inte haha ;)

Shit men seriöst fan, nu har jag fans från hela världen och varje minut får jag bara mer och mer fans.
Fett grymt och jag är skit glad över det, vill återigen tacka alla mina söta och sköna läsare som gillar min sida.

Är du inget fan? Se då till att bli det, klicka här för att spana in min fan page.

Glöm inte heller spana in min youtube kanal, adda mig som vän på youtube och se till att prenumerera!

Kärlek och Respekt till er alla som visar mig erat stöd.

Kommentarer
» Anonym

Kul kul! :)



Men börja med dagens outfits och säg vart du köpt kläderna o så eller något! Blir nästan för mycket fotboll. Vore schyst.

2010-07-30 // 16:04:42
» BS

Fan vad grym du är, helt otroligt! Har kollat på nikes hemsida länge, och din fansida är bäst.. det här visar bara vilken jäla talang du har :D

2010-07-30 // 18:08:49
» Anonym

du e bara för grym mannen för tung äru shiiet keep it up nästa grej kanske blir att bli modell för armani vem vet haha :D<3

2010-07-31 // 15:00:34
» Anonym

sjukt seeeeeg uppdatering

2010-07-31 // 18:23:04
» Anonym

öhm dålig uppdatering... skärpning!

2010-07-31 // 20:21:52
» Anonym

DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLIG UPPDATERING FAN

2010-07-31 // 21:42:18
» MICHELLE | MICHELLEMAIGA.BLOGG.SE

Gillar du inte Rihanna :O Varför isånafall !?

2010-07-31 // 21:46:06
URL: http://michellemaiga.blogg.se/
» Anonym

varför har du börjat twittra på engelska? asså det e inget fel med det undrar bara :)

2010-08-01 // 03:22:54
» Anonym

HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bloggarN!

UPPDATERA

2010-08-01 // 16:00:54
» Anonym

gubben när hade du tänkt slänga in ett inlägg?



peace N love

2010-08-01 // 18:25:25
» Anonym

Hej B!

jag vill bara fråga dig en grej, hoppas du läser detta :) Jag e 18 år o mitt problem e att jag e kortväxt (150cm). jag kan inte ändra på det så så e det bara, folk tror att jag e mina vänners adopterade lillasyster när vi e på stan menmen. Ialla fall så gillade jag en kille såå mycket och vi var på g och allt. en dag kom han o sa: jag vill gärna gå ut me dig men du e bara lite för kort .. och jag tänkte va?? spelar det så stor roll? (han e 180cm)

så nu vill jag så gärna att du svarar på detta, skulle du ha dejtat en tjej som va 30 cm kortare? även om hon var perfekt på allt annat ? varför e längden ett hinder? jag vet att det inte e så attraktivt, men is it that bad? haha

2010-08-01 // 21:35:39
» :D

tjuu! Bryan gillar din blogg fett mycke asså . men skulle vilja att du la ut lite mer uppdate från när du lirar matcher md gnaget osv men gillar din blogg fett mycke oh ja gillar dej oxxå du verkar vara en skön snubbe . men keep the good up ! oh ja hoppas de går bra med fotboll oh allt . peace

2010-08-05 // 00:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback