Söndag!

Heysaan
Jag kom hem från gymmet för ett tag sen.

Jag har ju inte gymmat på en hel vecka eftersom jag har varit i Norge så jag var fett med sugen på att pumpa hårt idag och det gjorde jag. När jag gymmade så ringde min lur men jag svarade inte eftersom jag just gymmade. Jag hatar att bli störd när jag gymmar, när jag är på gymmet är det 100% focus inget annat.
Hur som helst så ringde jag upp när jag var klar och det var faktiskt bra nyheter.
Jag ska träna med superettan laget Väsby nästa vecka.

Min kusin ringde mig precis och vi har bestämt oss för att gå ut och softa i stan lite grann.
Han åker till USA imorgon så därför tänker vi passa på vara tillsammans idag.

Oj oj oj! Nu spelas det upp en riktigt skön låt ur mina högtalare, Chris Brown - Sing Like Me.
Ändå sen jag kom hem från gymmet har jag lyssnat på musik, jag har kopplat in min iPod till min laptop och höjt volymen till max. Basen är helt galen haha, hela rummet gungar till Chris Brown's - Sing Like Me.
Låten är för najs och jag gillar när han sjunger; So many different type of women I’m into.
Jag känner igen mig i den meningen för det är så många olika typer av tjejer jag gillar.

Anyways, nu ska jag ta och käka lite grann sen ska jag byta om och hit the town with my cuz!
På tal om käk, när man gymmar är det viktigt att äta ordentligt om man vill gå upp i vikt och återhämta sig snabbare.
AIK hjälpte mig beställa ett tungt 5 kilos kosttillskott, jag längtar verkligen tills jag får den.

Spanar in senare, kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare häh.

Kommentarer
» zz

vad heter kosttillskottet? :)

2010-07-18 // 15:44:54
» Anonym

Tja!



Jag är en tjej som gillar dig jätte mycket är typ beronde av din blogg med enkla ord besatt av dig och din underbara blogg. Jag ska fråga dig en fråga som jag vill gärna ha svar på.

Skulle du kunna förlåta din tjej om hon var otrogen?

Svara på denna fråga! KÄRLEK TILL DIG BRYAN MASSA

2010-07-18 // 17:10:28
» Ornella

some people were made but u was created..gaaah u so cute.



förresten vad tycker du om låten foolin' around av Usher? /Bless

2010-07-18 // 21:11:10
» sara

ser att det bara går framåt när det gäller fotbollen, det är sjukt grymt bryan, fortsätt som du gör, allsvenskan nästa sen La liga ;)

2010-07-18 // 22:10:47
» mystisk

heter killen med den blå tröjan pamodou?

var det även han du åkte till norge med

köör ditt race

2010-07-18 // 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback