Sorry!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag.
Jag har varit upptagen hela dagen och inte hunnit sitta vid laptopen.
Men nu är jag hemma och bloggar direkt för jag vet att många läsare har väntat på ett inlägg.

Såg att en tjej som heter Emma kommenterade något inlägg där hon skrev att min blogg är hennes favoritblogg och att hon la upp mig på hennes blogg hehe. Jätte snällt Emma, tack ska du ha!

Sen såg jag också att en snubbe som heter Victor skrev att han diggar min musiksmak och låtarna jag lägger upp på bloggen, tack mannen! Tung due, du tycker att jag borde lägga upp lite låtar från artisten Tank. Det kan jag göra senare ikväll, inga problem mannen ;)

Jag spanar in med ett nytt inlägg snart igen men innan jag avslutar det här inlägget vill jag bjuda er på en fet låt som förlåt för att jag inte har bloggat så mycket idag, hehe hoppas ni inte är sura eller något :)

Make that body rock
Make that, make that body rock!

Kommentarer
» nats

det klat vi inte är sura brajjan ! du har också ett liv men det klart vi vill att du ska blogga hela tiden :P

2010-07-01 // 22:54:09
» sara

haha söt :)

2010-07-02 // 01:32:32
URL: http://ciaosara.blogg.se/
» snälla svara!

du skrev förut att du fick en blackberry, har du kvar den? skulle vilja skaffa en men har hört att den är onödig att ha i sverige där d är så få som har en sån och inte har samma funktioner.

men i övrigt, är den bra? :) tacksam för svar och lite beskrivning av den , skulle vara gulligt om du la upp d på bloggen eller ngt som en lite längre, uppmärksammad fråga.

älskar dig blogg bryan keep it up, puss

2010-07-02 // 01:46:37
» Sophia

hey :) var köper man sådana där "mtv" tshirts, likadan som den du har på dig :) ?

2010-07-08 // 19:00:09
URL: http://nattstad.se/rhythm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback