Städning

Mitt rum är helt katastrof ska ni veta, det är dags för storstädning nu.
Som ni ser på bilden håller jag i massor med kassar från de senaste affärerna jag har köpt kläder ifrån de senaste dagarna.. Carlings, H&M, MQ, Dressman och Jack n Jones... Kassarna har faktiskt ligger lite överallt i mitt rum precis som ipod och mobil sladdar, kläder och andra små saker som måste läggas på plats igen.

Haha, asså det är så stökigt och det är so not me! Jag är en person som håller saker simpelt och stilrent.
Precis som min klädstil haha, enkelt ! ;)

Hur som heltst så har jag satt på skön musik som jag kan städa till.
Just nu spelas låten Dance with you med Machel Montana! En riktigt flipp låt haha, jag typ dansar samtidigt som jag gör rent i rummet. Anyways, jag spanar in med ett till inlägg lite senare. I det kommande inlägget kommer jag svara på några frågor och kommentarer som jag har fått de senaste inläggen. Ciaoo.

Kommentarer
» Anonym

Skulle du kunna vara ihop med en tjej som bär sjal?

2010-07-19 // 22:45:08
» tha Queen

vad seg du e på att uppdatera -.-

2010-07-20 // 20:06:05
» Anonym

ska du till latino festivalen i rålis

2010-07-21 // 03:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback