Veckans frågor & Kommentarer

Har suttit och spelat GTA i några timmar nu, jag som hade lovat er att jag skulle spana in med ett till inlägg haha.
Jag glömde bort det helt och hållet eftersom jag var så inne i spelet.
Hur som helst, jag lovade er att jag skulle svara på några frågor som jag har fått i de senaste inläggen så jag tycker vi kör igång på direkten för jag ska sova snart, har träning imorgon bitti och senare på dagen.

vad tycker du om kissie?
Hahah, jag garvar så fort jag hör eller ser namnet men inte för att jag hatar henne eller något utan för jag minns våran beef för något år sen. Men jag tycker illa om henne, precis som alla andra!
Ne, jag skoja bara. Helt seriöst nu, helt ärligt talat så har jag inget emot kissie. Tjejen gör sin grej fan.
Visst hon har opererat sig och det kan man tycka inte är så bra, speciellt inte när man är så ung som hon är men jag har inget emot henne bara för att hon har opererat sig. Var och en här i världen får bestämma själv hur man vill se ut, inte ska man lyssna eller bry sig om vad andra tycker. Det viktigaste är att man gillar det själv.
Så jag hatar inte henne och har inget emot henne. Är det något hon ska ha spikat minus för så är det hennes image. Då menar jag att lägga upp bilder när hon supar osv kanske inte är så bra med tanke på att hon har fjortisar som läser hennes blogg. Jag hörde någon stans att hon inte vill vara en förebild, men kissie, gumman, när man får den uppmärksamheten som du har just nu så blir man en förebild automatiskt. Du har som sagt fjortisar som ser upp till dig så ibland borde du tänka två gånger innan du skriver dina inlägg. Annars, fortsätt som du gör!

du åker till kista rätt ofta, bor du nära eller varför åker du dit så ofta? snällt med svar :)
Hahah, du har märkt det va?
Men jaa, jag bor nära och det är nog därför jag är där rätt så ofta...

Du passar i brillorna!
du passar jätte bra i solbrillorna ;)<3
Tack ska ni ha!
Jag var redan redan nöjd med mitt köp mennär jag läste era kommentarer blev jag ännu nöjdare :)

har du tagit ett till hål i örat :p?
Haha du såg min video och märkte att jag hade två örhängen på mitt vänstra öra.
Du är väldigt uppmärksam ska du veta, men nej det är inget nytt hål. Jag har haft den översta hålet sen 2008 men inte använt det så mycket, eller typ aldrig hehe.

mer sånt här i bloggen :D
Haha, mera videoinlägg när jag är ute? Vi får se haha.. Bangar inte på det faktiskt.
Jag kanske spanar in med sånna videoinlägg då och då ;)

bryan? kommer du till gothia i gbg? :D
Neej, im sorry :(
Jag skulle fan vilja göra det men men... Hörde att invigningen var idag.. Var det nice?

HAHAHA sköön. Fett gulligt du pratar, jag höll på att dö när du sa "det där kan inte vara mode" och, "hon är fan snurrig på riktigt allså" 
HAHAHA
Hahah, skön du e!
Men det är sant ju, den där kvinnan som gick runt med 100 kassor var ju snurrig på riktigt, asså :P

Tja! 

Jag är en tjej som gillar dig jätte mycket är typ beronde av din blogg med enkla ord besatt av dig och din underbara blogg. Jag ska fråga dig en fråga som jag vill gärna ha svar på.
Skulle du kunna förlåta din tjej om hon var otrogen?
Svara på denna fråga! KÄRLEK TILL DIG BRYAN MASSA
Tack så jätte mycket.
Hell nooo att jag skulle kunna förlåta "min" tjej om hon var otrogen.. Nej nej, aldrig. Det finns inte.
Hon skulle vara historia för mig direkt.. Spelar ingen roll hur fin hon är eller hur mycket hon ber om ursäket.
Det finns gränser och otrogenhet är nog det värsta jag vet inom förhållanden.

some people were made but u was created..gaaah u so cute.

förresten vad tycker du om låten foolin' around av Usher? /Bless
Ohh fan vad gulligt sagt, tack så jätte mycket. Du är säkert jätte söt du med!
Den låten är otroligt skön, finns inga ord för hur skön jag tycker den jag är..
Jag menar, melodin är fett fin och låtens handling handlar så klart om kärlek och otrogenhet.
Älskar sånna låtar, för skön låt asså. Bara för det kommer jag börja lyssna på den fett ofta nu :)

skulle du kunna vara tsm med en tjej som det går mycket rykten om? ex att hon legat med många killar
Ouuff, en svår och bra fråga faktiskt.
Men det är ytterst tveksamt om jag skulle kunna bli tsm en sån tjej.. Jag vet faktiskt inte, det beror helt på hur bra det klickar mellan oss båda. Om vi är menade för varann och allt känns skit bra så tror jag nog jag skulle strunta i hennes rykten och hur många killar hon hållt på med. Men någonstans känner jag också att jag inte skulle kunna bli tsm med en sån tjej för att jag vill hitta den där tjejen som många inte känner till och inte hört något om...
Skit bra fråga faktiskt, mer sånna frågor vill jag ha av er läsare nästa gång jag har frågestund för det är typ sånna frågor man inte frågar sig själv ibland om ni förstår vad jag menar.

Brukar du gå på matcherna mellan aik. I sånt fall, vart brukar du stå? Tacksam för svar
Ja det brukar jag faktiskt göra då och då, jag brukar sitta på västra!

Bryan du är en så härlig människa. Sjukt skön personlighet, jättefint utseende och urgrym blogg! Keep doin what you do, cuz you do it the best haha. Puss på dig!
/E
Asså det är det här jag menar, det är det här jag menar när jag snackar om söta och sköna läsare.
Fan vad gullig du är som bara slänger in en sån skön kommentar från ingenstans.
Jag blir jätte glad ska du veta och jag kan garantera att du är lika skön och snäll för att du skrev så om mig.

haha fan vilken grym kamera..
Haha, i know. Den är för nice, det filmar som sagt i HD (720P) så om ni ska se på mina videos jag har laddat upp och kommer att ladda upp på youtube se då till att kolla på de i HD!

Glöm inte spana in kategorin Veckans frågor och kommentarer!

Kommentarer
» Anonym

Skulle du kunna vara ihop med en tjej som har sjal?

2010-07-19 // 23:38:40
» ali

skulle du kunna tänka dig ha ett förhållande med en muslimsk tjej? om inte.. varför? motivera dit svar.

"btw" diggar din blogg foo :)

2010-07-20 // 05:10:57
» Anonym

hej, skulle du kunna vara tsm med en tjej som har småa bröst?? att hon har en snygg kropp, men små bröst??

en annan fråga också, viklen klädstil ska din tjej ha, ska hon ha på sig high heels ofta eller viklen typ av "platta" skor skulle du gilla på henne??

din blogg äger, och jag skulle bli JÄTTE GLAD om du SVARADE PÅ DESSA FRÅGOR!!

2010-07-20 // 15:25:42
» Jonna

måste bara fråga eftersom att du sa att du skulle dumpa en tjej om hon var otrogen :p

har du varit otrogen eller skulle du kunna vara otrogen? uppskattar ärligt svar <3 + de där lilla skägget o din nya frisyr gör dig FETT kattig LOVE IT

2010-07-20 // 22:10:05
» BS

haha nu när du har en sån kamera borde du filma lite kul grejer på stan eller med kompisar och lägga upp på bloggen ;)

2010-07-21 // 20:16:44
» Lixy

Få koll på årets riksdagsval, läs mer på min blogg.

2010-09-17 // 11:34:51
URL: http://valjrattparti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback