Teairra Mari's "my lovin"

Jag vet inte om ni har hört talats om Teairra Mari tidigare men om jag säger att hon är tjejen som är med i filmen Lottery Ticket kanske ni vet vem jag syftar på? Ni vet filmen som Bow wow är med i? Jag la upp trailern här på bloggen för några månader sen. På tal om filmen så släpps den 20 Augusti i USA. Vet inte riktigt om den kommer visas på bio här i Sverige.. Tror inte det i alla fall. Men hur som helst så har Teairra ett nytt album på G som hon kommer släppa snart men innan albumet släpps vill hon bjuda sina fans på en musik video till hennes senaste mixtape låt.
Jag tycker videon var najs i början men orka att hon ska ligga i badkaret hela tiden haha, det blir för mycket fan.. Håller ni inte mä meej??

Kommentarer
» L.A-Nelly

Hahahaha ! hon fick mig att skratta ... hon va verkligen skiit snygg.. MEN vad gör hon för något :S? Föööör mkt

2010-07-11 // 16:46:18
URL: http://liikeastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback