The Dream, Christina Milian skiljer sig!

The Dream och Christina Milian



Deras äktenskapet höll bara ett par månader!



Sångerskan/skådespelerskan Christina Milian och producenten Terius 'The Dream' Nash gifte sig i Las Vegas för typ ett år sedan och nu är det slut mellan de. De har gått skilda vägar och det sjuka är att paret redan hade bestämt sig i slutet på 2009 att de skulle skiljas. Det var alltså två månader innan deras dotter Violet föddes som de bestämde sig för att skiljas. De höll beslutet hemligt så länge de kunde men spiken i kistan kom i början av Juli när bilder på The Dream och hans assistent Melissa Santiago publicerades från semestern i Västindien.

Så här skrev The Dream på sin officiella hemsida.

Han har rätt i det han säger, jag tycker även synd om honom efter att jag läst det näst sista stycket där han skrev att han har gråtit i månader. Men jag tycker också jätte synd om Christina Milian som nu inte kommer ha så mycket tid över till annat än att ta hand om bebisen.
Jag hade en känsla redan från början när de blev tillsammans att det inte skulle klicka mellan de.
Sen när jag fick reda på att de skulle gifta sig så tänkte jag; Jahapp jag hade visst fel, det klicka mellan de eftersom de nu ska gifta sig. Men i slutändan visade det sig att jag hade rätt, det klicka inte mellan de.
Det är synd, det kändes verkligen som att de hettsade med att gifta sig och skaffa barn.
Men som The Dream skrev, people fall in and out of love...

Fan vad deppig jag blev när jag skrev det här inlägget.
Jag gillar Christina Milian fett mycket och inte vill jag att sånt här ska hända henne...
Hur som helst, vi får tänka positivt nu och komma ihåg att båda två är grymt bra artister!

The Dream - They Don't Know Me
Helt klart, utan tvekan, en av mina favoritlåtar med honom.

Christina Milian - Us against the World

Kommentarer
» lisa

njah, inte direkt synd om The dream, när han fick Christina att skriva under papper, där det stod att hon inte skulle få en enda krona av honom eller någon sorts underhåll ;p Och det skrev hon när hon var höggravid och yr, hoho lite effed ;p

2010-07-25 // 23:52:13
URL: http://sumthin.blogg.se/
» Nabil

Christina Milian ser sjukt bra ut!

2010-07-26 // 12:30:58
URL: http://www.farbrornabil.se
» linn

christina förtjänar nån så mycket bättre fan.. de the dream gjorde mot henne e ju fan sjukt, gav henne dom där papperna dagar innan hon födde deras barn :S

2010-07-26 // 16:07:25
» Anonym

Hon är sjuuukt vacker!!!

2010-07-27 // 12:08:59
» Erre

Christinas låt var bra, och killen i videon gryyymt sexig!! :D

2010-07-29 // 11:08:48
URL: http://shufflethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback