Your Loveeee

Asså yees haha!
Fan vad nice, ni alla vet att jag diggar Nicki Minaj och hennes låt Your Love.
Jag vet inte om ni minns men jag la upp den låten på bloggen för någon månad sen.

Den är så fuckin skön, jag diggar den fett mycket och det gör säkert ni också.
Låten är typ ett halv år gammal och nu, från ingenstans, har hon gjort en musikvideo till den.
För nice jue! Helt överraskande haha.

Musikvideon släpptes idag och jag har själv inte hunnit kolla på den, jag fick precis precis reda på att den släpptes så nu tänker jag inte skriva mer utan jag sätter stopp här. Jag har fett höga förväntningar, hoppas verkligen musikvideon är lika najs som låten! Näh, nu räcker det, nu klickar jag på play och kollar haha!
Shawty Imma only tell you this once, you're the illest!

Kommentarer
» BS

Grym låt, men tjejen är inte den finaste :P

2010-07-21 // 22:51:49
» Anonym

soo tell me what u thought! var den över dina förväntningar eller?

2010-07-21 // 22:59:36
» Diyar

asså han killen är ju k1 fighter, men han har slutat tror jag, och de han som spelade huvudrollen i filmen blood and bone, tycker att du ska se den om du inte har sett den !

2010-07-22 // 13:02:19
URL: http://diyarbabamiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback