Jag är singel!

I det tidigare inlägget skrev jag att jag vill veta hur det känns att vara kär.
Det var två läsare som reagerade på det och kommenterade följande:
Hahah, grejen är den att jag inte är i ett förhållande.
Jag har ingen tjej!

Ni kanske undrar varför jag ändrade min relationsstatus från singel till i ett förhållande?
Jag gjorde det endast för att jag ville att några tjejer skulle lämna mig ifred.. Men jag ska byta tillbaka till singel nu.

Jag blev i alla fall imponerad att 70 pers gillade att jag gick från singel till i ett förhållande.
Haha shit asså, vilket stöd jag har av er när det gäller kärleken!
Men som sagt, nu ska jag ta och ändra min relationsstatus till singel igen så ladies... HOLLA AT ME!

Kommentarer
» dolli

asså fett synd haha.. alla så fifflade jag SVÄR jag visste att du inte hade någon, helt random sådär

2010-06-26 // 20:26:47
» Anonym

haha sluta lek poppis jävla bög.

2010-06-27 // 00:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback