Amber ♥

Haha skön jag är.
Varje månad har jag en ny favorit, jag vet inte om ni har märkt det men jag kom att tänka på det nu.
Förut var det typ Christina Milian jag skrev så mycket om, sen Kim Kardashian och efter Kim började jag skriva om Nicole Sherzinger.
Nu är det Amber Rose jag fallar för mest och alltid skriver om :)

Hon är sååå het, lätt en av världens vackraste kvinna!
När jag sov under dagen idag så drömde jag faktiskt om Amber, jag drömde att jag träffade henne och att vi snackade med varandra. Hon var astrevlig mot mig, vi skrattade och pratade om allt möjligt. Sen frågade jag henne om hon är tillsammans med Kanye West. Hon svarade inte på frågan första gången jag ställde henne frågan så jag frågade igen och då svarade hon att hon är tillsammans med Rory Delap.
Hahah helt sjukt aså, från ingenstans. Rory Delap är en fotbollsspelare och spelar för det engelska laget Stoke City. Han kan knappt spela fotboll, han är känd för sina långa inkast. Men hur som helst så sa hon att de hade ett förhållande, jag blev helt chockad och sa typ what tha fuck Amber... Are you serious?
Hahah, sen kommer jag inte ihåg något mer av drömmen faktiskt :P

Fan vad skönt det var att drömma om henne, det kändes så verkligt hahah..

Kommentarer
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHA ja kan bara tänka mig hur ni två hade sett ut om ni var tillsammans..två skalliga huven som bara gnider sina pannor och snaggade hjässor mot varandra hahahahahahah...nää skämt å sido!! Hon e jättevacker yess !! no hatin here, just spreadin some joy by joking (= !!!

2010-03-18 // 23:21:19
» Lii

Shiiez va Rory Delap påminde mig om Channing Tatum, typ en äldre version utav Tatum! En skådespelare bl.a. medverkat i Step Up filmerna...ifall du inte visste ^___^

2010-03-19 // 00:45:43
» BS

Sjuk dröm haha... hon ser bra ut, men grejen är bara den att tjejer ska ha hår. Punkt slut.

2010-03-19 // 19:42:34
» yif

jahaaaaa.. va inte amber rose överdirven kille alldeles nyss?

2010-03-19 // 20:48:47
» Anonym

fett synd har hon canser? :(

2010-03-20 // 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback