ARSENAAAAAAAAAAL!

HFJAGJOSDGODSGOKJ
JAG ÄR SÅÅÅ GLAAAD!!
Arsenal, Arsenal, Arsenaaaal!
Vi är bäääst!!!
4 fuckin 0 mot Porto!! Vem hade trott det??? Vem fan hade trott det???
Jag hann inte se första halvlek eftersom jag var på träning men jag har suttit och kollat på matchen sen den 50 minuten så jag har sett det 3dje och det 4de målet! Asså shit jag är helt hype!! Orkar inte skriva vill bara spela in ett videoinlägg istället hahah!
Men hur som helst... Asså shit såååg ni Nasris mål!! ?? Asså jag flippa helt! Jag och Farsan ställde oss upp och börja skrika och klappa händerna och hoppa och ahh ni förstår haha vi flippa helt. Jag började skrika SAMIR, SAMIR, SAMIIIR NAASRII!!! Han gjorde 4 man!! Han dribbla sig igenom 4 spelare... Asså helt sjukt mål, vilket mål haha jag är helt hype och sen 5 minuter efter gör Arshavin värsta ruschen och serverar Ebooo haha Eboue! Som gör bort målvakten och placerar in bollen i mål asså shit! ARSENAL VI ÄR BÄST!!
Vi kommer att vinna CHAMPIONS LEAGUE och PREMIER LEAGUE, TRO MIG!
För fyra veckor sen ränkade folk bort oss från liga guldet men nu kan ni inte säga något!
Jag som till och med trodde att det skulle bli svårt som fan att vinna över Porto ikväll men neeej det var ju enkelt haha shit aså. HAHA Nu är det straff hej då måste kolla klart på matchen haha

Kommentarer
» Salma

hahaha så söt! mina bröder här har gjort kaos , jag missa desperate housewives:( men är glad för Arsenals skull <3

2010-03-09 // 22:36:11
» Anonym

5-0 bror !

2010-03-09 // 22:46:34
» Afilaow

damn.. 5 - 0, najs :D

2010-03-09 // 22:59:49
URL: http://afilaow.blogg.se/
» ;)

5-0 :D haha är fett glad, NASRI äger, snyggaste målet! SEN glöm inte, lagets bästa spelare Fabregas var inte med.. så vi kan vinna hela skiten! ;)

2010-03-09 // 23:00:03
» Nadia LR

5 - 0 gubben ;)

2010-03-09 // 23:30:21
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
» Elina

hahaha jag såg heeeeela matchen. arsenal va GRYMMA!

2010-03-09 // 23:39:45
URL: http://onlyelina.blogspot.com
» ...

Ta det lungt porto är inte ett dugg lika fysiska som engelska lag gubben

2010-03-10 // 01:07:50
» Zara

FUCK ARSENAL!!!!! D E MAN UNITED SOM GÄLLER!! CHAMPIONS!! Arsenal kan drömma om att vinna premier league d e ett race mellan chelsea och man united! Champions leauge PFFT!!!!! Arsenal kan drömma om den pokalen bara hahahahha som vi man united fans har fått uppleva:D:D:D

2010-03-10 // 15:00:39
» e

det blev 5-0 mr "arsenal fan"

2010-03-10 // 20:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback