Bryan tipsar musik!!!!!

Nu tänker jag bjuda er på en riktigt skön låt!!
Den här låten och musikvideon är fett med skön!!

Jag hörde den precis för första gången och jag gillade den direkt. Efter 5 sekunder kände jag; shit, de har knappt börjat sjunga och jag gillar den haha.

Vissa låtar måste man lyssna på några gånger, men den här låten fastnade jag för direkt.
Mycket beror på just tempot i låten, refrängen med Keri Hilson är underbar. Hon chockade mig dock när hon knäppte upp jackan i minut 2:34 haha. Trinas sätt att rappa är fett med nice, hon har skönt flow samtidigt som hon låter bitchig och kaxig! P.Diddy då... Ja, vad ska man säga hehe? Det var ett tag sen man hörde något från honom så man kan väll säga att han är tillbaka nu! ;)

Nu tycker jag att du ska trycka på play och njuta.
Jag vet att ni kommer att kommentera;
OMG! Tack för låten och musikvideon Bryan... Den är ju grymt bra!
Haha, tryck på play nu och tacka mig senare :)

(Musikvideon släpptes för två dagar sen ska ni veta, den är frääsch!).
Kom ihåg att du hörde den här först ;)

Kommentarer
» Anonym

vem e den här wannabe Beyonce? blääääääää ingen tar queen B S O RR Y!!

pss Messi är bäst å BARCELONA ÄR BÄST!!

2010-03-18 // 00:57:41
» sarah

Kan du kör brown suggah test igen?

Både tjej och killar kanske

2010-03-18 // 08:41:40
» adis

hört den innan haha, och sett

2010-03-18 // 15:59:27
URL: http://cristijano.blogg.se/
» asiita aka flawless

HAHAHAH HÖÖRT DEN HÄÄR?? HÖÖRDE DEN FÖRLÄNGE SEN DET ÄR BARA VIDEON SOM ÄR NYY!

2010-03-18 // 16:05:31
» jessica

haha sorry bryan, den är inte så ny, jag har både sett videon och hört den tidigare "/

2010-03-18 // 16:59:08
» Anonym

Haha du skriver att den kom ut för två dagar sen ? Varför skulle man höra den hos dig först då. Tror du att dina läsare er efter eller ?

2010-03-18 // 17:07:55
» saraa :)

ómg bästa låten bryan taaaaack <3

2010-03-18 // 18:44:38
» jennifer

den är sjuukt bra, dock hört den innan, du vet jag har min sida där jag laddar ner låtar innan dom kommit ut ;) haha men inte sett videon, sjukt bra :D

2010-03-20 // 02:45:25
URL: http://[email protected]
» jennifer

oj råkade skriva hotmail där, skulle va bloggagratis.se :( haha

2010-03-20 // 02:46:35
URL: http://jennifergulliksson.bloggagratis.se
» Anonym

asså äru mobbad vadå hört här först plz du skämmer ut dig sj hahaha du fick mig att le där

2010-03-21 // 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback