Cheez Doodles

Shit det var ett bra tag sen jag åt Cheez Doodles haha.

Jag kom hem för typ en kvart sen, möte upp en kompis för att ge honom en dvd.
På vägen hem gick jag förbi OKQ8 för att köpa något gott jag kan smaska i mig ikväll.
Och det blev just ostbågar eftersom jag knappt minns när jag åt det senast.

Som ni ser på bilden är det mörkt, jag har släckt lampan i rummet och lagt mig under täcket.
Jag tänker se klart på Precious, jag hann aldrig se klart på den med Mamma och syrran i förrgår eftersom jag hade träning så nu tänker jag kolla klart på den.

Btw, det står något kul på baksidan av förpackningen, så här står det;
"OLW cheez doodles är spröda och frasiga majsbågar som rostats och smaksatts med mid ostkrydda.
OLW cheez doodles passar för alla tillfällen när du känner dig sugen på något riktigt gott.
Njut och bestäm själv om du vill bjuda!"

Haha, jag snålar inte men jag tänker inte åka ända till dig för att bjuda så om du vill smaka, mysa och se på film med mig får du komma hit :)

Kommentarer
» :D

haha ostbågar mm :)

2010-03-11 // 20:31:56
» Sara

Ja trodde först att kudden var ditt hår! xDD

2010-03-11 // 20:52:31
» Anonym

haha bästa du säger alltid ..... ett bra ta sen!!

2010-03-11 // 21:39:07
» Anonym

meeen ooohhh har vat sugen på de där hela dagen :(

2010-03-11 // 22:47:54
» farre

i wanna be there with ya :(! but i never will :(!

2010-03-12 // 20:00:06
URL: http://dejavu.blogg.se/
» mexy

fan vad söt du är :)

2010-03-13 // 20:52:42
URL: http://mexys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback