Chill mode

Hey på er alla goa läsare.

Jag ligger på sängen i mitt rum och softar hårt hehe.
Jag har tagit på mig en skön hoodie, ett par sköna och mjuka mjuksbyxor.
Tar det riktigt lungt nu, jag kallar det här för chill mode...
Riktigt mysigt är det faktiskt hehe.

Jag lyssnar på Joe, en av de bästa rnb artisterna genom tiderna enligt mig utan tvekan.
När vi snackar Joe då snackar vi om riktigt sköna rnb som har riktigt sköna handlingar.
Älskar hans musik, menar verkligen det. Han har en otrolig skön röst och alla hans låtar är grymt bra, finns ingen som är dålig. När jag lyssnar på hans album spolar jag aldrig förbi någon låt, diggar verkligen alla hans låtar.

Han har ett riktigt skönt album från 2003, ett album jag rekommenderar varmt till alla er läsare som gillar rnb. Kommer ihåg när jag var mindre då båda mina storasystrar lyssnade mycket på det albumet...

Jag har knappt hunnit sitta vid laptopen idag så nu tänker jag ta och kolla lite grejer som min mail, meddelanden på facebook osv.

Jag spanar nog in med ett gonatt inlägg strax så spana in bloggen snart igen.

Innan jag avslutar inlägget så vill jag veta om du brukar lyssna på Joe?
Om inte så gör det, speciellt om du gillar rnb.
Han är sjukt bra och är verkligen en begåvad artist.

Kommentarer
» BS

Jag har faktiskt aldrig hört talas om honom :O så ska checka in nån låt!

2010-03-16 // 23:54:23
» Anonym

joe är helt GRYM! har lyssnat på han sen jag var liten

2010-03-17 // 10:38:46
» Iman

I wanna know är helt klart en av hans bästa låtar!

2010-03-17 // 14:59:37
» nicho

Joe är grym!

har typ aldri hört nån låt av honom som jag inte gillar :o



Den första låten jag hörde med honom var Good Girls, å fastnade verkligen för den med tanke på vad det är han sjunger, du har säkert hört den å delar nog min åsikt om de ;)

2010-03-17 // 16:13:06
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback