Chill mode

Shoo blogg!

Åt precis mat och GLASS som ni ser på bilden.
Kom hem från gymmet för ett bra tag sen. Jag pumpade så jävla hårt idag!!
Efter gymmet så hade jag inte bråttom hem direkt så jag gick och köpte en jacka, den är faktiskt fett najs.

Varje gång jag testar kläder på affären så frågar jag alltid tjejerna som jobbar i butiken vad de tycker hehe. När jag testade jackan så frågade jag en tjej som jobbade om hon tycker att den sitter fint på mig och då svarade hon att den satt riktigt bra och att jag passar i den hehe. Jag frågade henne om jag ska testa en storlek större (jag visste att den jag testade var den storleken jag skulle ha men jag frågade henne bara för att.. ah ni förstår haha), och då svarade hon nej, absolut inte... Den här sitter jätte snygg på dig :)

Kommentarer
» nicho

tummen upp för ärliga tjejer! ;)



haha men bryan, varför köper du så många jackor helt plötsligt :o vintern är lixom över ^^

2010-03-25 // 17:24:04
URL: http://nichow.blogg.se/
» BS

haha nicho vårjacka kanske? ;) men du får visa upp den sen!

2010-03-25 // 17:56:16
» Anonym

Har du tänkt på att det kmr vara grymt pinsamt om du har drivit en blogg om du nu lyckas inom fotbollen. Just sayin

2010-03-25 // 18:29:11
» Anonym

pluggar du aldrig ?? haha

2010-03-25 // 19:13:23
» Anonym

JA berej svara på denhär frågan:VART KAN MAN SNAGGA SIG KORT BILLIGT??

2010-03-25 // 20:46:59
» sofia

hahahahahaha wooow, intressant! :D har du lite bloggtorka bryan :P

2010-03-25 // 22:58:45
» -

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAH stupid bimbo it's their job "mr i'm so stupid"

2010-03-26 // 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback