Fräsch prins

Kollade precis klart på Fresh Prince. Fan vilket skönt avsnitt det var idag :)

Jag hade faktiskt tur som inte missade det avsnittet...
Jag var så trött när jag kom hem från skolan idag att jag funderade på att lägga mig ett tag och förmodligen sova lite grann men det hände aldrig för att youtube höll mig kvar vid laptopen. Sen när det var dags för mig att äta så kollade jag på klockan och såg att hon var 3 och då kom jag på att Fresh Prince börjar 10 över så jag blev fett med glad haha!

Kommentarer
» bella

så jävla skön serie asså det är fan den bästa som går på tv just nu, och om man ska snacka om en kille som ser ut som han gjorde när han var liten så är det will smith ser precis lika dan ut och är så jävla snygg fortfarande fast han är typ 50?

rikitgt baby face. Bryan du kommer alltid vara snygg!

2010-03-08 // 19:23:37
» Anonym

The fresh prine e såååå roilg.

Ey Bryan haru sett när Will minma till "and i am telling you"? om inte gör det. vilket är ditt favorit avsnitt? :)



kan du snacka ditt språk (från uganda). undra för jag kan inte mitt så bra (från nigeria)

lycka till me bloggen :D

2010-03-08 // 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback