Din tjejs favoritbloggare

Jag har lagt märke till en grej...


Det är så att vissa killar väljer att ta bort mig som vän från deras tjejs facebook.

En tjejkompis till mig blev tillsammans med en snubbe för någon månad sen, jag kom att tänka på henne för några dagar sen så jag sökte efter henne på facebook och när resultatet kom fram så såg jag att vi inte var vänner längre... Då fattade jag inte riktigt varför men det visade sig att hon tog bort mig som vän eftersom hennes kille hade bett henne om det eller så var det han själv som var inne på hennes facebook och tog bort mig.. Idag gjorde de slut och vad tror ni hon gjorde? Jo hon la till mig som vän på facebook igen.. Hon sa inget om det men jag vet att det var så eftersom det var så tydligt..

Även en till tjejkompis till mig som var vän med mig på facebook är inte vän med mig längre för samma anledning.. Hon är i ett förhållande nu och det kommer att bli precis samma sak där, när de gör slut så kommer hon att adda mig men jag kan redan nu säga att du inte behöver göra det.. Det är helt onödigt om man ska hålla på så, så please.. Adda mig inte när det är slut mellan er..

Nu när jag tänker på det så kan jag säga att det här har hänt flera gånger innan... Jag har bara inte lagt märke till det eftersom det inte har varit lika tydligt som den här gången.
Men nu vet jag hahah, fan vad MOBBAT! Shit jag tycker fan det är omoget av killen att göra så.. Även omoget av tjejen att inte säga emot.. Tjejen kan ju säga; Nej, jag tänker inte ta bort honom som vän, han är min kompis.. Fan litar du inte på mig eller?... Tycker ni inte att jag har en poeng där??

Om jag nu skulle ha en tjej skulle jag inte börja ta bort hennes killkompisar på facebook..
Jag hoppas ni förstår vad jag menar...

Jag bryr mig inte egentligen men jag vill bara få det sagt om din kille vill att du tar bort mig som vän på facebook och du gör det så kan du komma ihåg att du inte behöver adda mig igen sen när det är slut mellan er.

Det här är ju ett klart tecken på att killarna vet att jag är deras tjejs favoritbloggare!
Hah.

Kommentarer
» Anonym

Word!

2010-03-02 // 01:37:39
» Ord blir meningar

så sant.

tjejer som låter en kille bestämma sådär är dumma i huvudet :P

2010-03-02 // 01:38:26
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S ♥

HAHAHHAHAH VA MOBBAT! såå sant bryan, orka be sin tjej ta bort en kille som vän, det visar ju bara att killen inte litar på sin tjej:S fett synd!

2010-03-02 // 01:45:47
URL: http://sevdas.blogg.se/
» farre

its nothing trust me, omoget fan

2010-03-02 // 09:00:32
URL: http://dejavu.blogg.se/
» ricko

true that,tror killarna att du ska ha sex med dom via facebook?!?! hahah

2010-03-02 // 09:37:57
» nicho

haha asso ta det som nåt bra, killarna är redda och osäkra på sig själv för att du är deras tjejs favoritbloggare! hahaha :D



å jag håller med dig, dom borde säga till sina killar att dom borde lita på dom annars är det bara sorligt lixom..

2010-03-02 // 11:46:33
URL: http://nichow.blogg.se/
» mel

wweeii :P kans

2010-03-02 // 12:36:18
» Anonym

hahaha fan va mobbad du är!

"lägg inte till mig när det är slut mellan er." vissa kanske tog bort dig för du är MOOOOBBAD =)

2010-03-02 // 14:16:45
» Aleks

OJ OJ OOOOJ NGN har haaaaters :O



Mohahahaha

hahaha fan va mobbad du är!

"lägg inte till mig när det är slut mellan er." vissa kanske tog bort dig för du är MOOOOBBAD =)



2010-03-02, 14:16:45



dör för sånna människor. hahaha Men förstår EXAKT vad du menar! så jävla barnsligt när de lägger till dige igen. Som tjej blir man till och emd lite offended... :S Man ba vad vill du mig nu? :S Stick snorungeeeee! :O

2010-03-02 // 14:19:43
URL: http://vybz.blogg.se/
» Anonym

haha det där är fan respekt bryan ;)

2010-03-02 // 15:18:38
» va

vaaaa asså vikken skojjare du e

2010-03-02 // 18:16:15
» HAHA

hahahahha vilket joke dom personerna är

2010-03-02 // 18:34:12
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHA eyyyyy chillaa med luften HAHAHAHAHA

2010-03-02 // 19:08:54
» Anonym

HAHAHAHAH FETT MYCKET LUFT DU HAR MANNEN

2010-03-02 // 19:20:02
» koumba

Haha snacka om L.U.F.T! Men du har rätt! :)

2010-03-02 // 19:56:10
URL: http://koumbas.blog
» Anonym

Jag håller fan med dig, min kompis kille tillåter henne inte ens ha facebook. De sjukt

2010-03-02 // 22:13:44
» sally

hahahahahahahah asså du är rolig chill du är ingen chris brown

2010-03-03 // 03:03:31
URL: http://bossdiva.blogg.se/
» Anonym

asså luft luft luft luft luft.

2010-03-04 // 01:23:16
» hahah

haha du skulle göra samma sak med din flickvän .. säg inget tänk dig alla dem killar som hon har snackat med och dem som tkr att hon ser bra ut skulle du verkligen låta dem vara kvar på hennes lista ? haha och vad tror du att du är bara för att du är bloggare tror du folk tänker VAAAAAAAAA BRYAN FINNS INTE DEN JÄVELN TOG BORT hahaha okej ?..

2010-03-04 // 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback