Fotboll + Dating in the dark + American Idol

Innan jag börjar så vill jag passa på att tacka Sara som kommenterade att jag borde äta glass nu när jag har ont i halsen.. Tack för tipset jag tänkte aldrig på det faktiskt, jag har bara druckit te med houng.. Åt vaniljglass när jag kollade på fotbolls och det har hjälpt lite :)

Som sagt jag har suttit och kollat på fotbollsmatchen mellan Brasilien och Irland.

Brasilien vann matchen med 2 mål mot 0 och min favoritspelare Robinho var helt klart matchens bästa lirare!

Robinho låg bakom första målet som blev ett självmål, han gjorde ett till mål som blev bortdömt för offside fast än det inte var offside.. Men det gör inget för lite senare placerade han in bollen bakom Given och gav Brasilien ledningen med 2-0!

Ingen svår match för Brazil.. På tal om fotboll så har jag suttit och kollat på Eurosport hela dagen, man känner verkligen hur VM närmar sig :D

Nu till dating in the dark, det var ju premiär idag och egentligen så visste jag inte direkt om jag skulle kolla på det eftersom jag hade för mig att matchen skulle spelas samma tid men jag hade fel.. Matchen spelades klockan 9 och inte 8 så jag kollade på hela avsnittet av dating in the dark..

Haha, fyfan vad kul det var att se på. Var det några av mina läsare som kollade på det?

Fan vad synd jag tyckte om snubben från Malmö som inte fick en andra chans för hans utseende... Tjejen han dejtade i rummet älskade hans personlighet men när hon såg hur han såg ut så blev hon besviken för att han inte såg ut som hon hade tänkt sig.. Det var ett klart tecken på att utseendet har en stooor betydelse!

Men det klart det skiljer sig från person till person, vissa bryr sig inte om den andra inte ser så bra ut om den har en fin och trevlig personlighet.
Det ska bli kul att se de andra avsnitten!

Nu sitter jag och kollar på American idol!
Shit jag visste inte att Victoria Beckham är med i juryn!!
Fan vad sexig hon är, fett vacker... Hon borde ba skaffa lite mer kött på bena hehe.

HAHAHAH OMG jag dör, det var en precis en snubbe som sjöng till Mary J Blidge's låt without you!
Hahah fan vad jag diggar Idol, speciellt American Idol! Juryn är assköna!
Folket också, svenska idol är mest rolig att se på när det är audition men American Idol är alltid rolig att se på!

Kommentarer
» Anonym

Tråkigt att du köpt Superflys nu när Superfly II kommer ut i April ;)

2010-03-02 // 23:34:34
» Anonym

FETTT SYND ROBINHOS ANDRA MÅL SOM DOMARN BLÅSTE AV VAR VISST OFFSIDE ÖPPNA ÖGONEN

2010-03-03 // 00:06:01
» Anonym

det var inte alls de.. maicon rörde aldrig bollen men linjedomarn trodde det så därför vinkade han

2010-03-03 // 00:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback