Fotbollsvideo

Vissa läsare har kommenterat och skrivit på chatten att de vill se mina fotbollsvideos från mina matcher. Sen förra året har jag hållt på spela in mina matcher då och då, det är ingen nyhet men jag har inte alltid lagt upp mina fotbollsvideos här på bloggen eftersom det inte känns så nödvändigt... Men visst kan jag lägga upp de om vissa av er vill se videosarna.. Det är inget problem :)

Fan vad kul att vissa vill se hur det går för mig under matcherna hehe..

Här har ni något att kolla på hehe, det är lite highlights från min senaste match mot mitt förra lag Vasalund.

- Fan grabbar, lite schysstare kunde ni lirat mot mig.. Krokben hela tiden hehe.

Åhh så skönt det är att lira i Superfly :)
Kommentera gärna vad ni tycker :)

Kommentarer
» L.A-Nelly

Du är ju NÄSTAN lika bra som mig ;) får jobba lite till... Lycka till med fotbollskarriären du har talang !

2010-03-11 // 00:06:11
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» diana

skit bra! skriv om vad du tyckte om real matchen som va idag haha

2010-03-11 // 00:17:04
» Anonym

Du är duktig men hela videon känns så löjlig med den där musiken som du har lagt in.



Annars bra!

2010-03-11 // 00:34:54
» sofia

tung äru:)

2010-03-11 // 10:48:47
» Anonym

du är duktig och har en bra första touch vilket är bra, då du håller dina motståndare borta från bollen, men du skulle få ett ännu större övertag om du mötte bollen sneställd, istället för felvänd=) peace

2010-03-11 // 14:20:34
URL: http://caassiee.blogg.se/
» Anonym

helt grym e du

2010-03-11 // 15:15:38
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback