Goddag!

Sho blogg!
Skål för det underbara vädret haha,
vågar man säga att det är vår nu eller?

Nu börjar det bli helt torrt på marken vilket innebär att jag äntligen kan börja använda mina nya converse.
Har inte velat använda de eftersom det har varit just blött och smutsigt på marken.
Tro mig, vid flera tillfällen så har jag velat sätta på mig de men jag har tvingat mig själv till att vänta ett tag tills vädret ska bli bättre. Fatta vilket tålamod jag har haha.

Nu när vädret är så fint och det är ljust ute så blir jag automatiskt på bättre humör.
Jag blir liksom piggare och gladare!
Skönt att de mörka tiderna nu är över, fan vad skönt.. Det var på tiden.

Kommentarer
» brownsuger

hahaha säg inte så , jag svär det kommer var snöstorm i morgon bara för att du sa så:P

2010-03-30 // 19:39:49
» desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-03-30 // 20:32:50
URL: http://desireejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback