Go'kväll

Fan vilken skön dag jag har haft!
Och fan vad jag känner mig FRESH 2 DEATH!

Har varit på filminspelning, klippt mig och tränat fotboll!
Fan vad skönt :) Jag är på gott humör och hoppas att mina söta läsare också är det.

Just nu ligger i sängen och kopplar av med skön musik, inte lugna rnb låtar utan sköna rnb låtar med tempo som får mig att vilja röra på mig lite grann faktiskt hehe.

Jag ska ta och surfa på internet ett tag eftersom jag typ inte har hunnit sitta vid laptopen på hela dagen.
Jag vaknade ju vid 10:30, fixade mig lite grann inför filminspelningen, åt en bra frukost, packade ner kläder i väskan sen så åkte jag in till stan. Efter filminspelningen åkte jag direkt och klippte mig på en frisörsalong och när klippningen var klar och jag väl kom hem så var det dags för mig att röra på mig utåt igen, så jag packade om väskan och drog iväg på min träning...

Jag har inga planer för ikväll, det är ingen nyhet direkt hehe.
Men jag tänker faktiskt ta det lungt eftersom jag ska till gymmet imorgon bitti!!

Vad tänker mina läsare hitta på ikväll?
Let me know! :)

Kommentarer
» samira

Tänker sitta här och försöka komma på låten som du har i ditt videoinlägg den 8 Februari efter som att du aldrig ser mina kommentarer som jag har skickat dem här senaste dagarna så att du kan säga vad THE GOD DAMN LÅT HETER! -.-

2010-03-05 // 22:49:25
» samira

sorry är bara irreterad just nu men kan du snälla säger vad den heter innan du blir mer känd och aldrig ser mina kommentarer så att jag aldrig får tag på vad den heter och blir fett irreterad!

2010-03-05 // 22:51:01
» Anonym

ska också ta det lungt ikv bryan :)

2010-03-05 // 22:54:25
» Anonym

KOLLA PÅ KANAL 1 GRYM FILM

2010-03-05 // 22:59:46
» S'

inte så att jag tror att du bryr dig men ja, själv sitter jag helt förkyld, dricker min jävla te och har inga planer för ikväll! men ja, ikväll blir datan min bästavän <3

2010-03-05 // 23:07:27
» cba

som dem flesta skrev ska jag hålla mig till datan och tvn haha :) inget festande för mig idag. btw du ÄR fresh to death ;)

2010-03-05 // 23:12:58
» Anonym

du ser fräcsh ut ;) nu ska du få veta vad jag ska göra ikväll... INGENTING! :D pallar fan inte göra nåt, ska chilla hemma, kanske se på nån film!

2010-03-05 // 23:19:57
» M

Tycker fett synd om signatur Samira, hon försöker ju verkligen få reda på vad låten heter. Samira jag har själv försökt ta reda på vad låten heter men tyvärr så vet jag inte ,hoppas du får ditt svar.

2010-03-06 // 04:04:01
» Anonym

men idioter -.- gå till inlägget, högerklicka på den lilla rutan med låten och tryck på "watch on youtube" och sen så kommer ni till youtube och då ser ni vad låten heter omg

2010-03-06 // 12:46:59
» Joy

Vart klipper du dig? Är det en afrosalong eller?

2010-03-06 // 15:11:05
» Joy

Vart klipper du dig? Är det en afrosalong eller?

2010-03-06 // 15:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback