Good morning

Jag ska snart dra iväg till skolan men jag hinner faktiskt kasta in ett inlägg lite snabbt!
Ja, världens piggaste är jag inte just nu kan jag säga.

Att stanna hemma och få sova lite till skulle inte skada haha, ne men första lektionen ser jag i alla fall fram emot. Jag har fotbollsträning med skollaget nu på morgonen så det är najs, ska bli kul att få höra vad Real grabbarna har att säga om matchen mot Lyon igår hehe.

Jag har för mig att jag har en kort skoldag idag så efter skolan ska jag till banken och fixa en grej (ChingChing) haha. Sen ska jag faktiskt köpa en jacka och ett par skor..

Jackan jag tänker köpa gillar jag verkligen.
Den är lik en jacka som jag redan har men som sagt endast lik, inte likadan ;)
Dessutom är jackan jag har hemma blå och den jag tänker köpa grå! Oj ser man på, det rimmade jue haha!

Nu ska jag packa in väskan med fotbollskläder.

Hare bra hörni, sköt om er.
Vi hööres!

Kommentarer
» Anonym

nice :) hoppas det du köper är fint då :)

2010-03-11 // 14:15:47
» Anonym

hej snyyyyyygggging, du e så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin damn asså!!!!!

men till min fråga, känner du evy makuena? typ världens snyggaste människa asså han e inte kändis elr nåt bara en vanlig människa från fittja

2010-03-11 // 15:40:57
» nicho

men du har ju redan typ 2 fjällräven jackor ? ^^ iallafall en röd =p men du får visa vilken jacka det blev sen ;)

2010-03-11 // 16:28:21
URL: http://nichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback