GÖTEBORG!

Igår skrev jag ett inlägg som handlade om just GBG.
Det här inlägget handlar också om GBG faktiskt.

Ni minns väll när jag var på dans tävlingen Streetstar i slutet av Januari?
När jag satt på läktaren så var det ett gäng tjejer som satt framför mig.
I början märkte jag ingenting men sen när de började ta kort på sig själva precis framför mig så kom jag att tänka på att de kanske var några läsare till mig... Och så var fallet också hehe.

De sa ingenting till mig men någon vecka senare när jag chattade med min kompis Marcel från GBG så sa han att några tjejer från just GBG var på streetstar och såg mig där. Vi chattade ett tag till sen så berättade han till mig att de hade lagt upp bilden på facebook så jag bad honom visa mig bilden och det gjorde han också..
När jag såg bilden så började jag skratta för det var exakt de tjejerna som tog kort framför mig som hade lagt upp bilden på facebook..




Hahahah, jag måste till GBG i sommar asså!

Kommentarer
» nicho

hahaha va sköna läsare du har :D de måste ju vart en chock asso ^^ Men fattar inte varför dom inte sa nåt till dig haha, de inte så att du hade sagt åt dom att dra eller så ? :p

2010-03-04 // 16:46:38
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

ouf söta läsare du hade då :)

2010-03-04 // 16:51:25
» A

Hahahahah jag dör av skratt, det är jag som ser ut som en man till vänster hahaha

Den enda söta läsaren är hon som tog bilden;D hon som har lagt kommentarerna;)

peace in the middleeast

2010-03-04 // 17:22:36
URL: http://alineaisha.blogg.se/
» Anonym

hahah kul fan :P

2010-03-04 // 18:43:31
» CECILIARACHO

göteborg är föööör gött!!

2010-03-04 // 19:20:03
URL: http://ceciliaracho.blogg.se/
» Anonym

hon ti höger va söööt

2010-03-04 // 19:58:52
» Sanna

HHAHAA sköna tjejer. :) själv känner man igen dedär "ställ dig där o posa" bara för att få med en annan person haha.

2010-03-04 // 20:12:11
» Johanna W

Tväär sooft stad är gbg ! :D

2010-03-04 // 21:02:53
» Hon där Rim Shawki

HAHAHAH Asså jag döööör det här är så jävla random! (och pinsamt för den delen) haha :D

Grejen var ju att dom satte sig där och sa ta bild för att försöka reta mig eller nått haha. skitsamma jag orkar inte.. random som sagt :)

2010-03-05 // 03:29:50
URL: http://rimbox.blogg.se/
» farre

bryan kom till gbg den 5 april det är dans tävling "Just move it "

2010-03-05 // 07:59:40
URL: http://dejavu.blogg.se/
» Rebecca

Orka att du tror dig så jävla mycket och inte ens har respekten nog att sudda ut rims namn från bilden, som om hon skulle uppskatta att bli klassad som DIN groupie. Kom inte till gbg, du är inte så stor här som du tror.

2010-03-05 // 11:07:03
URL: http://Gauloises.devote.se
» m -

HAHAHAHHA " Lägg märke till killen som poserar i bakgrunden helt oinbjuden "



va fult att skriva så :P

2010-03-05 // 12:42:56
» Cinthya

"M"; Vilken fult o skriva så? HAHA

Om du kollar på bilden och läser min rubrik för bilden så ser du att det stämmer otroligt bra. Den var klockren och håller totalt med Rebecca för övrigt.



Peace

2010-03-06 // 00:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback