Heeeysan!

Innan jag börjar skriva om det jag tänkte skriva om haha så vill jag först tacka alla söta läsare som kommenterade inlägget nedanför. Ni är sötast :)
Kul att ni tycker om min nya frissa, kul att ni tycker att jag passar i mohawk, kul att ni tycker att det ser sexigare ut, kul att ni väntar på att den ska växa, kul att ni.. haha ne men nu ska jag inte överdriva men tacktack :)

Nu till min dag!

Fan vad fint väder det är ute, klarblå himmel med mycket sol :)
Ingen kan väll vara på dåligt humör idag? Jag menar, det är Lördag, det är soligt, det är bara skönt helt enkelt och jag är på fett bra humör som ni märker... Det är ju väldigt sällan jag gör smileys när jag skriver inlägg haha.

Jag vaknade tidigt imorse för att dra och pumpa lite på gymmet!
Efter gymmet åkte jag in till stan för att möta upp min kusin, han skulle köpa ett par nya skor och ville ha sällskap så jag ställde upp :)

När jag ändå var inne i stan så bad jag honom hänga med mig och kolla efter lite kläder.
Egentligen skulle jag ge honom sällskap men det blev ombytta roller kan man säga hahah!

Jag köpte ett par jeans som jag tycker satt riktigt bra på mig,
jag testade de i provrummet och tänkte direkt;Shit, de här ska jag ha!!

Och så köpte jag en t-shrit också!
Jag köpte den....
1. För att jag stödjer Haiti
2. För att pengarna jag betalade för t-shriten går till offren i Haiti
3. För att den var finfin :)

Vad tycker ni?? Bra köp eller hur!?

Kommentarer
» nicho

Grymt bra köp tycker jag! ^^

för du stödjer Haiti på många sätt , och jag kommer inte på något negativt med att du köpte den :p

2010-03-06 // 15:12:16
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

ja självklart är det de.

2010-03-06 // 15:16:32
» amanda

fresh!

2010-03-06 // 15:38:50
» S'

kan inte du, typ lägga ut bilder på din outfits eller a, typ din klädstil! Eftersom man typ sällan ser vad du har på dig :)

2010-03-06 // 16:01:28
» Anonym

Det är bra att du stöder Haiti men Chiles jordbävning var mycket större nästan fem gånger större än haitis den borde du också bry dig om .. verkar som du ignoerar dina läsares åsikter .. just nu tycker jag du borde skriva om Chile som är viktigare än annat .. om du skriver om Haiti kan du lika gärna skriva om chile. där 1,5 miljoner hus har rasat kan du tänka dig hur mycket folk det bor på gatorna osm inte har något hem.. kan inte duscha .. inge vatten ingenting .. så skriv om nått folk vill veta ..

2010-03-06 // 16:11:37
» C

Jävligt snygg t-shirt!! Och kommentaren om chiles jordbävning tycker jag du kan ignorera...



Det har dött 279 personer pga jordbävningen i chile, enligt regeringen.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/chile-justerar-ned-dodstalen-1.1056226



I haiti dog det 212 000..

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jordb%C3%A4vningen_i_Haiti_2010



Så, vad spelar det för roll om "chiles jordbävning var 5 gånger större"?

Det dog nästan 1000 GÅNGER så månger på Haiti.

Det är min åsikt... sen om Bryan vill skriva eller inte vill skriva om chiles jordbävning är hans sak.

2010-03-06 // 16:23:07
» Melikee.

Men wtf? Även om den va större eller mindre vad spelar det för roll? Det dog människor, människor som inte fick leva sitt liv fullt ut. Det finns inget att ignorera, alla e lika mycket värda och alla var med om en jordbävning. Shit ..

2010-03-06 // 16:34:48
URL: http://foundmyswag.blogg.se/
» Anonym

Bryan varför accepterar du inte dina twitter vänförfrågr?

2010-03-06 // 18:53:39
» Anonym

Jävlar:o låt han skriva om vad han vill om han inte vill tjata inte på han !!

2010-03-06 // 20:00:56
» Anonym

Haha ja . Jag såg den i stan idag :) ..

2010-03-06 // 20:12:52
URL: http://midekeiser.bloggplatsen.se
» Anonym

låt mig rätta dig, det är nästan 1000 som är dött i Chile!

2010-03-06 // 20:30:15
» a

ser att du försöker spara ut håret i mitten why is that?

En kvinna vill ha en man inte en skojjare så antingen snaggat eller långt hår uppsatt ingenting mellan det

2010-03-06 // 21:45:09
URL: http://mhm
» DROTTNINGEN

Du som heter C !!!!!!!



Din fula bitch fast du inte läser det här vill jag att du ska veta att du är en fucking meningslös person .. gå och dö okeeeej ? Det kanske inte dog lika mycket personer men det var iallafall många som miste sina liv .. plus och om det dog fler där borta ? :s asso det är fortfarande många som dött eller ? aa precis .. den var fan 8.8 grader stark och i haiti 7 asso visa lite medkänsla .. och jag kommentera så bryan skulle svara inte du .. annars skulle jag skrivit i din blogg eller hur ? aa precis .. och han har ju en egna händer som han kan skriva med så han behöver ingen advokat okeeej !???

Såå aa svara inte på min kommentar tack !!!!



Heeeeeej Bryan hur mår duuuu ? =) hihihi

2010-03-06 // 22:08:31
» Mandah

I got that one to :D

2010-03-06 // 23:15:16
URL: http://amandaaziz.blogg.se/
» Leslie

Stöd båda men stöd chile mest ;)

2010-03-07 // 13:58:17
» ..

VARFÖR??? ne båda men mest Haiti

2010-03-07 // 15:32:47
» DROTTNINGEN

Det e bra Leslie diggar dig hihi ;) asso stöd båda jag säger inte att han ska bry sig mer om ett eller annat utan ville bara säge till den fucking tjejen som svarade åt honom att hon har fel .. plus asso grejen jag ville komma fram till var att han skulle skriva om Chile eftersom han skrev om Haiti .

2010-03-07 // 16:04:20
» REBECCA

haha t-shirten kostade 50 kronor!! va rolig du e om du tar bort min kommentar.

2010-03-07 // 18:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback