Hemma igen

Heysan på er alla goa läsare :)

Jag hoppas att ni haft en fin dag och att ni kommer att ha en fortsatt trevlig kväll!

Jag kom hem för ett tag sen, jag var på reklaminspelningen som ni alla vet och det gick riktigt bra.
Det är så jävla kul att vara med på sånt för man träffar så sköna personer.

På inspelningen så fucka vi ur helt, det var "hemma fest" och vi "drack oss fulla", dansade och allt möjligt. Det var fett med nice och det kändes verkligen som en riktig hemma fest haha. Det är så svårt att förklara men ni får se hur resultatet blir sen när reklamen publiceras :)
Det var jobbigt också, jag menar vi var där vid klockan 12:00, började spela in vid klockan 14:00 och höll på till 20:00 tiden.

Vi blev däremot bjuda på middag, vi åt pizza på en italiensk restaurang och som jag skrev innan så träffar man underbara personer. Jag började prata med en tjej som också var där för inspelningen, vi satt och åt tillsammans och när de flesta hade gått så satt vi kvar och pratade... Hon var faktiskt söt, jätte fin tjej.
Men, men... Det var askul och jag längtar verkligen tills reklamen publiceras!

Kommentarer
» nats

vad kul att det går bra för dig bry :)

2010-03-26 // 22:53:24
» hmmm

vill bara säga att du är så söööt!!!! undrar bara vart du bor? pussss

2010-03-27 // 00:04:14
» BS

Kul att höra.. hehe blir kanske nåt me tjejen? ;)

2010-03-27 // 00:26:43
» Anonym

din uppdatering har blivit skit kass , skriv mer om kändisar och flera inlägg per dag

2010-03-27 // 00:47:31
» vanessa

HEAD OF STATE!!! skit rolig, ben knäckar gänget med adam sandler och alla du kmr känna igen..

2010-03-27 // 09:33:07
» Anonym

Du var min förebild jue! va har hänt?? du har börjat supa? btw när börjar biggie kärleksproblem del 2?

2010-03-27 // 09:52:52
» Anonym

HAHAHAHAHA!!! SÅ SEJER DU ALLTID? VART ÄR ALLA TJEJER SOM DU NU TRÄFFAR OCH SÅNT? :D IDIOT!

2010-03-27 // 10:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback