Myspys med musiken

Oh så skönt, ligger i sängen och lyssnar på sköna rnb låtar.

Jag lyssnar inte genom laptopens högtalare nu när det är så sent utan jag har mina ipod hörlurar på mig som jag har kopplat till laptopen.

Helt seriöst, är jag den ända som tycker det är mysigt att sitta uppe på natten och lyssna på musik?

Jag brukar göra så att jag släcker lampan i mitt rum så det blir alldeles mörkt, sen så sätter jag på mig hörlurar som jag har gjort nu och lyssnar på sköna rnb låtar... Det är för soft, skoja inte.

Det som gör det mysigare är hörlurarna, haha det kanske låter helt cp men jag tycker det.
Visst, på dagen så är det klart att jag höjer volymen till max och sätter på mina högtalare men just när det är natt så tycker jag det är sååå mycket mysigare att sitta i mörkret med hörlurar och lyssna på love songs.

Kommentarer
» Anonym

nej, jag tycker också att de e skönt... brukar ha hörlurar ib land just innan jag ska sova, och lyssna på chill musik :)

2010-03-04 // 01:55:52
» :D

Finns inget som slår att spela FIFA 10 på natten med skön musik från Leona Lewis, Usher, R.Kelly, 50 Cent, Kanye West och gamla klassiker från Dr.Dre :D YUUUP!

2010-03-04 // 02:07:41
» Lii

Tyvärr brukar musik hålla mig uppe hela natten bara för jag vill lyssna på mer och mer musik och inte lägga mig förrens jag har hört "den låten" xD

2010-03-04 // 02:16:50
» Anonym

hahah trodde det bara va jag som va ett cp. fin blogg

2010-03-04 // 02:36:27
URL: http://biaatch.devote.se
» nicho

ah det är lätt skönare än att lyssna på dagen! :o

2010-03-04 // 11:48:03
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

när kommer modell bilderna:)?skulle vilja se snygga du

2010-03-04 // 16:34:02
» S'

Musik är bäst, och ja, det bästa är ju att sova till musiken!



Alltså jag vet inte vad jag ska tycka om dej, ibland så verkar du så självupptagen men i nästa sekund så är du så jävla charmig! You make me confused haha -.-

2010-03-04 // 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback