Jane Jihad

När jag satt på tåget imorse så läste jag faktist om terroristen Jane Jihad.
Jag var inte den ändå som läste artikeln om henne kan jag säga, nästan alla på vagnen läste just artikeln om Jane Jihad.

Egentligen så brukar jag endast läsa sporten men idag blev jag tagen av framsidan av metro.
Men shit vad läskigt fan, när jag läste om det så blev jag helt chockad..

Den här kvinnan har levt ett dubbelliv kan man säga.
Hennes riktiga namn är Colleen La Rose och kan ni fatta att inte ens hennes pojkvän hade någon aning om hennes mordiska planer.
Jag har fortfarande inte fattat varför hon ville döda den svenska konstnären Lars Wilks.
Vet du varför så kommentera gärna så jag vet.

Men shit, visst är det läskigt och det är ju sant som de sa på slutet...
Det här visar att en terrorist kan se helt vanlig ut...

Kommentarer
» Rachiie.

Du vet väl att hon e typ arab elr ngt.

och hennes '' namn '' då JIHAD betyder på svenska Heligt krig. INTE BRA!

2010-03-11 // 19:23:48
» stella

Lars Wilks skapade en målning där han avbildade muslimernas profet Mohammed, vilket är en synd enligt islam. Dessutom har jag för mig att det fanns hundar på bilden och hunden anses vara ett smutsigt djur. Så i ett nötskal blev hon och hennes kompanjoner sura och bestämde sig för att döda honom! ;)

2010-03-11 // 19:33:53
» Anonym

Hon ville död honom, eftersom att han målade profeten mohammed som en hund. många muslimer tog illa upp för att de avgudar och respekterar profeten, på en högnivå, nu när han målade profeten som en hund! tog de som sakt mycket illa upp, tydligen hon med. det var det jag uppfattade!:P

2010-03-11 // 19:36:15
» ...

Hon ritade av profeten Muhammed (SAW)det som man inte får göra inom islam ... blev själv lite arg på hnm ..

2010-03-11 // 19:37:21
» Anonym

det är jue det där med profet bilderna han gjorde som en hund vilket var recpectlöst men jihad är fan helt missförståt om du ska göra jihad åk till ett muslimskt land som har krig och hjälp dem man ska fan inte bomba sig själv (självmord ) vilket inta är tillåtet inom isalm

2010-03-11 // 19:47:19
» Victoria

dessutom så har al-Qaida sagt 2007 att den som dödar han får 100 000 dollar så det har många ute efter att döda honom bara igår så greps sju personer för att planerat att döda han...

2010-03-11 // 20:20:29
» aleksandra

föör att den där kuksugaren lars , rita en bild av en rondellhund av vår profett muhamed , vi har en stor respekt för vår profett varför ens göra något sånt? RIKTIGT MAMMA TÖJJARE PÅÅ GUD JIHAD BORDE DÖDA HAN , HORUNGE VAFAN!

2010-03-11 // 23:20:28
» mkk

Rachiie. ›

Du vet väl att hon e typ arab elr ngt.

och hennes '' namn '' då JIHAD betyder på svenska Heligt krig. INTE BRA!

---------------------

Fan va trög kommentar, Jihad Jane e hennes alias. Hon e inte arab utan amerikan vid namn Colleen La Rose.

2010-03-12 // 13:48:03
» Anonym

idio ten lars gjorde en bild av muhamed vår profet o gjorde den som en hund o många muslimer vill döda honom därför.

2010-03-12 // 22:20:13
» Yassa

För att han ritade Mohammed (SAW) som en rondell hund och ja han smutskastade våran profet.

Hon var inte en Arab utan en Amerikan.

Vi tillber bara Allah och ingen annan INTE ENS mohammed som någon skrev där uppe.

Jag blev väldigt sårad jag också av det och det värsta är att han inte tänker be om ursäkt, Han tyckte han gjorde rätt.

Vad tycker du om det?



Jag kan förstå att dom blev otroligt arga för han har ingen aning om vem eller vad mohammed (SAW)gjorde i sitt liv. Men varför dom tänker mörda honom förstår jag inte riktigt..:/

2010-03-12 // 22:51:24
URL: http://sirapsungarna.blogg.se/yazzasblogg
» Anonym

måste de flesta muslimer typ alltid överdriva om religion? jeeez, take a chill pill.

2010-03-13 // 00:16:23
» Sandra

Lars Vilks avbildade profeten Mohammed som en rondell hund. Inom Islam får man inte avbilda en profet,och dessutom som en hund var väldigt kränkande. Absolut yttrandefrihet finns i Sverige men till en gräns att man vissa andra respekt inte kränker.

2010-03-13 // 01:02:10
» Donna

OMG -.- Ni kristna, ni ska inte säga t.ex. '' ohh gud vad muslimer överdriver och att de ska chilla '' eller nåt sånt, tänks om vi nu ritade av Jesus som en hund? Skulle ni ha gillat det? :S Om vi bröt mot era regler... ni skulle till och med gjort mycket värre! Tror nog inte heller att ni skulle ha kunnat hantera det och om nån går och ritar en profet på det viset utan en anledning är psykat :S Det finns nånting som kallas förklaring och det vill muslimer gärna ha! Så den där konstnären är väldigt sjuk i huvudet och dessutom en rasist mot alla muslimer och respekterar inte religionen islam. Som sagt RASIST!

2010-03-13 // 13:24:40
URL: http://dunnaalimi.blogg.se/
» Donna

Fast att döda den där konstnären är inte heller rätt! Det är till och med en mycket stor synd inom islam att döda så muslimer som försöker döda honom gör inte heller direkt nåt bättre tillbaka!

2010-03-13 // 13:26:26
URL: http://dunnaalimi.blogg.se/
» okunnig här ovanför mig

lyssna nu: Lars wilks ritade muslimskens profet mohammed förstår du? och det gjorde många muslimer uppröda... men folk missförstår att terroister är muslimer. för att muslimer ska inte döda. För om man är muslim dödar inte förstår du nu??

och nu vill ''terrorsiter'' döda Lars



Men man ska förstå att muslimer är INTE terrorister islam är en en bra religon, ni som säger att det är muslimer snälla sök fakta för ni är okunniga!

2010-03-13 // 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback