Lady Gaga + Beyonce = Telephone

Lady Gags nya hitlåt tillsammans med Beyonce har fått fett med beröm.
Jag har inte hört den, jag har inte helller sett musikvideon.

Det ända jag är medveten om är att den finns två versioner av musikvideon..
En som är 10 minuter lång och en som är kortare..
Jag antar att den korta versionen är den som kommer att visas på tv.

Läste någonstans om att Tyrese är med i musikvideon...

Jag ska lyssna på låten och kolla på musikvideon nu för första gången.
Okej jag kollade precis på musikvideon, från början till slut.

Jag ska inte ljuga jag tyckte om början, det var coolt.. Hon hamnade i en "Prison for Bitches" och där var det helt fuckt up.. Tjejer bråkade, kollade snett på varann osv. Jag var verkligen helt inne i musikvideon men sen när hon kom ut från fängelset blev det lite tråkigt.. Eller inte direkt tråkigt men man fattar typ inte vad hela grejen handlar om, i alla fall jag.. Jag lyssnade på låten och kollade på videon men fattade fortfarande inte riktigt vad själva låten och videon handlar om riktigt...

Sen vet jag inte heller om jag kan säga att låten är bra, det var mycket avbrott i musikvideon... De sjöng lite och sen tog det stopp, de sjöng lite och sen tog det stopp.. Aja, grymt att göra en lång musikvideo men jag kan säga så här, jag har sett den en gång jag kommer aldrig orka kolla på hela igen haha.. Det var som sagt intressant i början när hon var i fängelset men sen blev det boring faktiskt.

Vad tycker ni om låten/musikvideon?

Kommentarer
» fellleleel

Det är ju samma sak som med thriller videon, det är som en berättelse. det är ju avbrott i den med?

2010-03-14 // 13:55:54
» Nathalie

Kollade också på hela videon. Måste bara säga att lady gaga är otroligt skum... Gillade det inte alls, speciellt inte videon.

2010-03-14 // 13:58:30
» Loony Tune

jag tycker att det var den sämsta videon EVER kommer aldrig att lägg min tid för att kolla på den igen! :O

och låten! vad F** handlar låten om? -.- :O

2010-03-14 // 14:00:53
» Anonym

ÄLSKA VIDEON, OTROLIGT GRYM! NYTT & FRÄÄSCHT ;D

2010-03-14 // 14:07:55
URL: http://yoditw.blogg.se/
» M O R E N O

keffaste musikvideo & fattar nada vad låten handlar om, yeah ^^

2010-03-14 // 14:11:07
URL: http://boi.blogg.se/
» Monika

Det bästa på länge säger jag bara!

Lady Gagas sätt att överdriva är fett coolt. Och med Beyoncé så blir allt perfekt! =)

2010-03-14 // 14:21:15
URL: http://moniquelle.devote.se
» Anonym

Du borde se det här eftersom det handlar om dig, haha lite roligt.



http://mjaubaby.blogg.se/2010/march/nej-nej-nej-nej-nej.html#comment

2010-03-14 // 14:56:27
» mhm

det var ju underhållande? Vad vill ni se bara massa nakna tjejer som vissar titties och ass eller, det är ju det alla jävla videosar går ut på nu för tiden?



veckans låt borde bli tank - make me wanna sing - Tank eller differences - Ginuwine BTW

2010-03-14 // 14:59:16
» m -

Jag tyckte den va fett hot haha =P rätt så cool

2010-03-14 // 15:07:08
» hilal

den suger :P

2010-03-14 // 15:44:02
URL: http://hilals.blogg.se/
» Anonym

Lady Gaga är cool och orginell, hon påminner mig lite om Michael Jackson men hans status kommer hon aldrig att få.

2010-03-14 // 16:11:05
» Anonym

coook äckliiig gaga är

2010-03-14 // 16:14:21
» mimmi

hahaha mannen det är illumunati dem håller på med.. när ska människor verkligen förstå vad de vill komma fram med.. de vill påverka oss andra genom deras videos!!

2010-03-14 // 17:05:43
» Anonym

Den här låten var en uppföljare av en utav Lady Gaga's låtar, minns ej vilken men det var en som hon förgiftade sin kille i.., Beyoncé gör ju samma sak i den här. Ja tycker den var för lång och man orkar ej kolla på den, men det var endå speciellt och annorlunda. Avbrott ska det ju vara? Och det är lite fjantigt att Beyoncé försöker vara lite sådär..

2010-03-14 // 17:21:30
» Veronika

de är värsta illuminati video, du anske inte vet va de är, så in på youtube, o skriv illuminati, så fåru veta lite om illuminati :)

illuminati döda MJ :)

2010-03-14 // 23:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback