Mååål

Hey på er alla goa läsare.

Ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat bloggen på några timmar..
Jo det är så att jag har spelat match och när jag kom hem fick jag fetaste huvudvärken.
Jag mår inte så bra just nu.. eller kanske lite haha, jag gjorde ju mål mot mitt förra lag idag.
Jag ska ta och vila nu.. Om jag inte mår bättre snart så får vi höras imorgon helt enkelt.

Btw, såg att jätte många hade kommenterat inlägget 'veckans låt'!
Jag ska ta och kolla igenom kommentarerna lite senare..

Under tiden kan ni kolla på mitt mål från matchen, det är ett kort klipp... En längre video kommer under veckan för er som är intresserade om hur det gick för mig på matchen.
Matchen slutade 1-1.
Måste tacka min broder Musse (Zizou/Ballack) för den underbara passningen :)

Kommentarer
» elin

hej! vad har hänt med Veckans frågor och kommentarer? set har gått två veckor och du har inte haft den nu :( varför??

2010-03-08 // 09:05:04
» Anonym

Vilket lag spelar du i nu brushan?

2010-03-08 // 10:58:20
» nicho

aj aj aj va snyggt! :D

2010-03-08 // 12:21:31
URL: http://nichow.blogg.se/
» .

skiitglad , första målet eller?

2010-03-08 // 19:34:17
» -.

vilket lag spelar du i nu??? spelar du inte i vasa längre??

2010-03-08 // 22:00:43
» Anonym

kunde ju inte kommentera igår, men grattis till målet ;) "skiitglad , första målet eller?" haha hater :P

2010-03-08 // 22:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback