Mamma fyller år, hjälp tack!

Jag skulle skriva om det idag men jag glömde bort det helt enkelt.
Det är så att min Mamma fyller år nu på Torsdag.

Jag har inte köpt någon present till henne än, jag tänker göra det imorgon men jag har ingen aning om vad jag ska köpa... Alla mina trogna läsare har hjälpt mig så många gånger förr... När jag inte hade någon aning om vad jag skulle köpa i julklapp till mina systrar så hjälpte ni mig, när jag skulle köpa födelsedagspresenter till mina systrar så hjälpte ni också mig!!

Ni har verkligen hjälp mig när det gäller presenter, ni har kommit med så många bra tips och förslag.
Snälla kom hjälp mig nu också, kommentera vad jag kan köpa till världens bästa Mamma♥

Tack till er alla som kommenterar, jag uppskattar det verkligen!

Kommentarer
» Hanna O

Jag vet!

Jag brukar köra på typ spa-kit eller nåt sånt..

vem vill inte ha ett presentkort för att fixa naglar, hår, få massage eller sola! :P Min mamma skulle blivit glad iaf! (och flickvännen)

2010-04-01 // 00:35:07
» Anonym

Presentkort på... bio?

2010-04-01 // 01:37:36
» kajsa

den hära: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=mg0z14Kg5xYfLS9S09U44YB9hqwsaUyC1vzrm0Lguj#bikiniGallery



en jätte fin till stranden, tycker jag :) rösta på den, för jag vill ha den heheh.

kram Kajsa!

2010-04-01 // 05:45:29
» m -

Du kan köpa kanske presentkort på hennes favorit butik eller kanske köpa ett vackert smyckenset alltså örhängen med halsbandet men köp äkta då, mkt bättre ;) guldfynd brukar ha snygga

2010-04-01 // 08:18:34
» steff

om du har bilder på dig och din mamma tillsammans

eller bara på henne typ klipp ut bilder sen gör typ som ett helt stort foto med bilder sen lägger du in en ram , det kan du göra eller kan du köpa typ presentkort på hennes favoritställen , eller boka en resa till ett land hon alltid velat åka till.

2010-04-01 // 09:30:02
» Anonym

en korg med massa saker från the body shop. alltid sjukt uppskattat

2010-04-01 // 10:42:02
» nicho

du borde köpa nåt riktigt nice halsband eller så! ;)

Alla kvinnor uppskattar smycken ^^

2010-04-01 // 12:53:47
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

min mamma fyller också år idag haha! :O

2010-04-01 // 13:20:18
URL: http://seydu.blogg.se/
» anna

ljus som doftar, omg bryan mannen jag bästa förslget,,..KÖP PARFYM bästa presenten!!!!!

2010-04-01 // 14:32:30
» Anonym

Man kan väl ändå testa med en spa behandling, funkade perfekt på min mamma ialf :D

2010-04-01 // 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback