Men neeeej!

Godmorgon på er!
Hoppas att ni sovit gott och drömt sött...

Jag blev helt chockad när jag vaknade och kollade ut genom fönstret imorse.
Jag går upp från sängen, sätter på mig min t-shirt, kollar ut genom fönstret och blir helt deppig.
Haha, deppig kanske är fel ord att använda men hela min dag är typ förstörd...
Det är ju rena snöstormen ute!
Helt seriöst jag orkar inte med snö... Helt seriöst..
Jag trodde fan våren var på väg eftersom det har varit så soligt de senaste dagarna men NEEEEJ det ska snöa i ett bra tag till.......

Kommentarer
» Anonym

åååångest!

2010-03-21 // 13:00:52
» Anonym

va snöar det!?:o i göteborg skiner solen :)

2010-03-21 // 13:19:47
» nicho

shit, å igår va varmaste dagen på året..

ibland suger de att bo i stockholm =p

2010-03-21 // 13:33:30
URL: http://nichow.blogg.se/
» Anonym

HHAHAHA SÅ VARE I UMEÅ OVKSÅ, när ni hade soligt så snöade de sönder här, nu har ni snö ni har vå SOOL och snön smälter

2010-03-21 // 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback