Min msn lista är full!!!

På senaste tiden så har några av mina läsare addat mig på msn och jag är ju så snäll och accepterar de så klart.
Men fast än jag accepterar de så ser jag inte de på min lista eftersom min lista är full.

De ser att jag är online på deras lista men jag ser inte att de är online på min lista eftersom min lista är full.
Det är lite knaz för de som precis har addat mig finns alltså inte på min lista och när de skriver till mig så ser jag inte vad de heter... Istället för deras namn så står det deras mail adress..
Jobbigt läge.. Jag vet inte riktigt om jag ska skapa en ny msn eller om jag ska börja radera lite folk från min lista. Det är ju jätte många som jag knappt chattar med längre... Vissa personer som jag typ chattade mycket med under 2007 chattar jag inte med längre, i alla fall inte lika mycket. Det är ju onödigt att ens ha kvar folk på sin lista om man knappt chattar med de..

Precis som läget är nu så lär jag känna nya personer och vissa ber jag adda mig på msn så vi kan chatta mera där än att tex chatta på facebook men nu blir det så svårt eftersom min msn lista är full.
Jag funderar på att använda min msn till hotmail för jag får alla meddelanden och sånt till den e-postadressen och så funderar jag på att skapa en ny e-postadress som jag inte använder för meddelanden utan bara för msn.

Det kanske blev för mycket på en och samma gång men jag hoppas ni förstår vad jag menar hehe..

Vad tycker ni jag ska göra?
Skapa en helt ny msn och använda min nuvarande msn till mina meddelanden bara.
Eller...
Ha kvar min msn och börja radera lite från msnlistan?

Kommentarer
» Nathalie

Skapa en ny:) Btw, kommer inte veckans låtar snart?

2010-03-15 // 21:28:00
» Anonym

HAHAHAHAHAHAHAH varför har du blockat idil för?!

2010-03-15 // 21:45:08
» jessica

jag tycker du ska skapa en privat msn för dina vänner o så, och sen en för dina läsare ;)

2010-03-15 // 21:47:29
» vanessa

aa som jessica sa :)

skapa en privat för vänner och sånt och en för läsare :D

2010-03-15 // 22:41:20
URL: http://assyreens.blogg.se/
» L.A-Nelly

Beror ju på dig vad du ORKAR göra hah ! Antingen så taru den lätta vägen och skapar en ny och kanske ber dom som du snacakr med att adda dig eller nått.. eller så tar du den låååångsamma vägen och går igenom och raderar en för en .. gud va jobbigt.. Fixa en ny fan ; )))

2010-03-15 // 22:44:01
URL: http://liikeastaar.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S ♥

sv: hahah där ser man min msn ;P ! och min blogg du strök över haha!

2010-03-15 // 22:46:07
URL: http://sevdas.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S ♥

sv: hahah där ser man min msn ;P ! och min blogg du strök över haha!

2010-03-15 // 22:46:07
URL: http://sevdas.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S ♥

hahah sådär har hänt med min msn också -.- hade över 1000 :S snackade inte me alla ens, har rensat gaanska mkt men är fortf inte klar XD antingen rensa eller gör bara en ny men de e jobbigt med ny tkr jag :/

2010-03-15 // 22:56:33
URL: http://sevdas.blogg.se/
» BS

Jag har en idé: skapa en bloggmsn, och sen så kan du skriva på bloggen då du har tid för en "läsarchatt"..

Typ "på fredag 16.00-17.00."

För jag tror inte att du kommer ha tid att vara inne på din "bloggmsn" så ofta..

2010-03-15 // 23:04:09
» Anonym

ASSSSÅ PALLLLA VARA DU BRYAN INGEN HATER MEN SNAÄÄLA HAR INTE DU NÅTT ANNAT ATT SNACKA OM.... PLZ.. DIN BLOGG VAR HELLT OKEJ FRÅN BÖRJAN MEN NU SÅ ÄR DEN KASS . HAHAH JAG HAR NO LIFE ATT SPANNA IN DIN BLOGG

2010-03-16 // 00:11:43
» seyda

men ha bara din nuvarande för bara vänner och gör en till, för dina läsare?

2010-03-16 // 08:04:39
» Anonym

räcker det inte att de har addat de på face eller?

ska de börja ta din adress också fan?

2010-03-16 // 23:52:53
» Tiina

Tungt att ja e nästan längst upp på din msn :)

- T: The boss

2010-03-17 // 21:01:28
URL: http://dunderfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback