Mulatten är uppe på natten

Owie, snart måste jag ta och lägga mig.

Jag vill egentligen göra det nu men jag väntar på att en fil ska laddas klart. Det går så himla segt, jag får riktig ångest eftersom jag inte vet vad jag ska göra under tiden den laddas haha. Just nu ligger laddningen på 74%... Åhh, snabbare fan! Vill sova haha.

Jag ska ju upp tidigt imorgon bitti och sedan vara inne i stan runt 09:00 tiden för att spela in reklamfilmen.
Som jag skrev tidigare så kommer inspelningen att hålla på ända tills klockan 16:00.

Ne fan, nu ska jag kolla på lite fotbollsklipps på youtube så det känns att laddningen går snabbare... Jag måste ju fördröja tiden på något sätt och youtube är ju en perfekt idé!

Kommentarer
» Tania

Godnatt och sov gott <3

2010-03-10 // 01:43:16
» Erre

haha, kul rim;)

2010-03-10 // 18:07:26
URL: http://shufflethis.blogg.se/
» mona

alltså har du aldrig skola? :P

2010-03-10 // 19:40:43
URL: http://honhetermona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback