Mumms

Owi, vilken match.
Jag orkar fan inte skriva så mycket mer om den, checka in min facebook för där har jag skrivit lite haha.
Men är glad i alla fall.. Från 0-2 underläge till 2-2... Det känns verkligen som en vinst.

Nu tar jag det lungan i rummet, jag lyssnar på musik och är online på myspace.
Lite rulltårta och te skadar väll inte när man vill koppla av...
Ska nog vara inne på myspace ett tag till sen ska jag sova.

Btw, det var ett galet bra tag sen jag smakade på rulltårta.
Jag visste knappt att vi hade det hemma! Efter Arsenal matchen frågade Mamma mig om jag ville smaka på rulltårta då sa jag heeell yeaaah! :P

När åt du rulltårta senast och vilken smak gillar du mest??

Kommentarer
» BS

Åt rulltårta IGÅR faktiskt, och exakt samma smak som du äter, choklad.. :O hehe sammanträffande, de va skitgott! ;)

2010-03-31 // 23:47:30
» Nathalie

Hm.. Choklad eller äppelmos är godast tycker jag:)

2010-04-01 // 00:22:27
» Anonym

Fan, nu ska jag ut och köpa rull tårta.. blev riktigt sugen

2010-04-01 // 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback